Friso of AH hypoallergeen voeding

Discussion in 'Flesvoeding' started by kleintjevoorons, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Op het moment krijgt onze kleine man Friso hypoallergeen voeding. Dit bevalt op zich goed. Alleen de prijs niet...... Nou zag ik vandaag dat Albert Heijn ook hypoallergene zuigelingen voeding heeft.

Iemand ervaring??? Of argumenten voor of tegen om over te stappen naar AH ipv Friso?

Alvast bedankt,
    Kleintje

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alleen ervaring met de kruidvat hypoallergeen (heette toen extra care), groot verschil idd in de knip!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Had je die voeding gebruikt vanaf het begin? Ik ben namelijk ook bang dat het overstappen problemen geeft. Dat hij krampjes krijgt of zo. Want op zich bevalt de Friso erg goed.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, ik gaf borstvoeding. Weinig last hoor hier.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Meeste kinderen hebben helemaal geen problemen met het wisselen van merk hoor, al zou je elke week een ander pak kopen. Het verschil tussen de merken is miniem.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik gebruik friso. ik ga niet eens proberen iets anders te geven. dit wekt goed en waarom zou ik het risico nemen op buikpijn ofzo als het prima werkt. ik betaal er dan graag iets meer voor. maarja zo denk ik erover.

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier ook overgestapt tussen 2 merken en na 6 maand kwam er zelfs een 3e merk en wij hebben totaal geen problemen gehad.

8. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wij zijn met 4 maanden overgestapt van Friso HA, naar Extra Care van 't Kruidvat. Eerst een paar dagen gemengd, maar geen problemen gehad hoor.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Onze meid kreeg in het Ziekenhuis (goed waren wel maar 2 dagen) Nutrilon hypo allergeen en thuis Kruidvat merk en nooit geen problemen mee gehad...
    Met AH voeding geen ervaring maar heb weleens ergens gelezen dat die heel vaak uitverkocht zijn in de winkel?
    Maar dat zal met Hypo allergeen wel meevallen verwacht ik...

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je kan toch ook ipv in 1 keer overstappen, de voedingen mengen en steeds minder van je oude voeding erdoor heen doen?

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    je kan wel overstappen maar ik vind de stap friso kv wel groot want kv hypo smaakt echt ranzig

12. MvN

MvN Niet meer actief

In het ziekenhuis kreeg mijn meisje hypo nutrilon1, thuis de eerste 2 maand kv hypo. Al die tijd dronk mijn meisje bagger. Dus ik weer nutrilon kopen ging ze in ene keer van 120 naar 180. Dus voor ons nooit meer goedkope merken.

13. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ikzelf gebruik ook Friso hypoallergeen en stap straks over naar de standaard als ze 6 maanden is.
    Maar bij de Albert Heijn gebeurt vaak het zelfde als bij de kruidvat....dat het op is.Mijn schoonzus bijvoorbeeld trekt altijd het schap met voeding bij de kruidvat leeg.

En als je een keer misgrijpt op een zondag ofzo ben je toch genoodzaakt een duur merk te kopen...een tankstation ofzo verkoopt geen AH-merk :)

Share This Page