hoop op herkenning :)

Discussie in 'Voeding' gestart door Moezel, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moezel

Moezel Lid

8 jul 2009
    28
    0
    0
    NULL
    zwolle
    Dag allemaal

Ben ik weer :)
    Ik hb het forum helemaal ontdekt
    Mijn zoon van 7 mnd heeft na de fles (zelfs 2 uur erna) constant dat de voeding bovenkomt. Het kom er niet uit maar ik hoor hem hoorbaar slikken. Hij huilt er verder niet bij! hij heeft dit ook wanneer ik hem rechtop zet of goed laat boeren. wie herkent dit???? Maakt je soms zo onzeker :)

groetjes!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje heeft hetzelfde, soms zelfs 4 uur na de voeding, ze hoest ook vaak alsof ze zich verslikt maar ze lijkt er geen pijn bij te hebben en ze groeit en ontwikkeld zich goed, zolang je kindje het verder goed doet is er niks aan de hand ;)
    ik heb nutriton geprobeerd maar daar krijgt ze krampjes van, dan maar spugen, mama wast wel :)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Gebeurt hier ook. Gebruik al nutriton en dat helpt in ieder geval tegen het spugen, maar ik hoor hem ook nog wel eens slikken. Maar dat omhoog komen en wegslikken is vrij normaal volgens mij.

4. Wiete

Wiete Lid

2 dec 2007
    20
    0
    0
    Heiloo
    Hallo Moezel,

Welkom terug!

Onze zoon (gecorrigeerd 7 maanden, eigenlijk 10) heeft altijd al last van reflux gehad, niet dat hij moest spugen, maar wel dat hij tot lang na zijn voeding aan het slikken was (herkauwen, werd het ook wel genoemd). Ik merkte de afgelopen dagen bij hem dat hij ook wel last heeft van terugkomende voeding, maar volgens mij komt het doordat hij wat actiever aan het worden is. Hij kan namelijk sinds kort omrollen (beide kanten op), bovendien krijgt hij ook meer bijvoeding.

Dus ik herken het wel, maar ik maak mij er (nog) geen zorgen om.

Groetjes,
    Wieteke

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Mijn zoontje heeft het sinds kort ook, maar vooral als hij heel erg druk bezig is.

6. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    dat komt omdat het maagklepje nog niet goed ontwikkeld is. pas nadat ze een jaar zijn is deze goe dontwikkeld en houdt "als het goed is " :) alles binnen.

en herkauwen, ach alze er maar geen last van hebben en lang leven de wasmachine

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hier dus ook gehad en we kregen van ziekenhuis nutrilon joh broodmeelpit voorgeschreven en nu nooit meer last ervan

Deel Deze Pagina