Onze zoon zit nu sinds 4 weken op Nutrilon Pepti. De symptomen van de KMA waren bij hem: Spugen Opstipatie/verstopping Ruwe pukkelige huid Veel huilen Onrustig/niet willen slapen Toen we met de Pepti begonnen ging het gelijk veel beter, we hadden een heel ander kind. De huid werd normaal, hij spugde amper nog, de opstipatie/verstopping was verdwenen en hij was tevreden en huilde amper nog. Nu sinds een paar dagen drinkt hij weer vaker zijn fles niet leeg, krijgt weer een wat ruwe huid en spugd ook weer af en toe, niet zo veel als eerst maar toch. Ook is hij de laatste dagen erg ontevreden en huilerig.. Zal hij nou toch weer reageren op deze voeding? Mischien dat zijn lichaan de bewerkte koemeleiwitten toch herkend? Of zou hij dan gelijk gereageerd moeten hebben, of kan het wel dat het eerst goed gaat met de voeding, en daarna toch weer minder? Het klopt toch dat de Pepti de eerste stap is zeg maar, en als dat niet voldoende is kun je andere voeding zonder koemelkeiwitten gebruiken? Maarja, ik wil niet zo maar weer een andere voeding overstappen, hij is hier net aan gewend en dit is als de 2de voeding die hij krijgt.. Hoop dat jullie me kunnen informeren of tips kunnen geven. Dinsdag moeten we naar het consultatie bureau dus daar zal ik het ook vragen
Ik ben net begonnen met de pepti vandaag.. Maar het kan zijn dat je nog naar een andere voeding over moet met meer bewerkte eiwiten de Nutramigen het lijkt alsof je kindje nog allergisch reageert als de klachten hetzelfde zijn
Het kan heel goed dat de pepti niet sterk genoeg is. Mijn zoontje reageerde in eerste instantie ook goed op de pepti. Totdat we na 4 weken gingen provoceren, toen reageerde hij er niet meer goed op. Bleek dat pepti te licht was. Ik zou de overstap naar nutramigen doen.
mijn zoontje reageerde ook niet voldoende goed op pepti. hij heeft nutrimigen. msischien past hem dat toch beter