Friso peutermelk 1+ of nr 4 overal uitverkocht?!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lentes, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ooit heb ik al eens gehoord van chinezen die alle melkpoeder opkopen, tot nu viel het mee en heb ik er geen last van gehad maar vandaag was de peutergroeimelk overal op!

Ik dacht dan bestel ik bij een online drogist was maar tot nu heb ik nergens een drogist met voorraad gevonden...

De ramp is natuurlijk minder groot dan wanneer ik melk voor een baby nodig had maar toch.

Heeft iemand de peutermelk wel kunnen kopen afgelopen dagen? En bij welke winkel?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb dit ook meerdere keren gehad. Vanmiddag heb ik bij de jumbo friso4 gekocht. (1+ bestaat niet meer, dat is nu 4 geworden dacht ik). Er staan bordjes bij de friso dat er 2 pakken gekocht mogen worden vanwege een handel hierin.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier kan ik al zeker 3 weken geen nutrilon meer krijgen. Ben echt pissed want ik kan gewoon niet de melk kopen die onze kleine man al bijna een jaar krijgt. Ik ben 2 weken geleden al overgestapt op nr 4 ipv 3 omdat 3 echt nergens kon krijgen en nu lukt het ook niet meer om aan nr 4 te komen. Echt belachelijk en word er een beetje moe van. Heb al vele winkels bezocht in de buurt en overal uitverkocht (en ook niet meer achter liggen).

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier staat alles er gelukkig nog,
    maar hier ook niet zoveel chinezen gelukkig!!
    heb laatst al voeding voor een vriendin gehaald en opgestuurd

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Hier zit een Albert Heijn aan de andere kant van de buurt waar relatief verl ouderen wonen. Daar wel alles op voorraad meestal. Maar de buurtsuper hier verder altijd dramatisch leeg die schappen!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook nergens kunnen krijgen, overal waren alle friso nummers uitverkocht.

Nu een huismerk pot gekocht maar hij heeft de hele dag lopen scheten.

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Elders niet beter dus..

Zal maandag eens proberren via de site van friso te chatten, misschien hebben ze zelf tips om aan hun voeding te komen :)

Ik zeur misschien wel omdat peutermelk opzich niet nodig is maar mijn dochtertje drinkt het nog elke avond en wil dan echt geen koemelk! Volgens mij hebben andere merken ook een andere smaak toch? Tenminste daarom ben ik destijds friso gaan proberen, zou meer op moedermelk lijken (en werkte inderdaad beter)

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    Hier is Friso ook een stuk slechter verkrijgbaar dan Nutrilon. Daarom heb ik voor Nutrilon gekozen. Die is tegenwoordig ook wel eens uitverkocht, maar via Wehkamp of Bol.com makkelijk te bestellen, bij Wehkamp zelfs met gratis bezorgen. Ik zag net dat Bol.com een levertijd van 12 weken (!) heeft op alle Friso!

9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    Sofietje heb je dit al geprobeerd: Nutrilon Standaard 3 met Pronutra? Bestel nu bij wehkamp.nl

Gratis bezorgd, en zelfde prijs als bij AH...

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Is Nutrilon ook niet gewoon via de apotheek te bestellen?

11. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
  12. Pepijntje

Pepijntje Lid

31 okt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een verkoopster vertelde e dat de nutrilonpakken een nieuwe verpakking krijgen en daaron tijdelijk niet leverbaar zijn. Heel irritant! Misschien dat er nu veel mensen voor friso kiezen en dat deze dus ook sneller op is?

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier een ander verhaal. De chinezen kopen het voor de handel. Die pronutra is niet degene die ik moet hebben. Ik heb gewoon de standaard voeding nodig en ook bij wehkamp niet te krijgen. 1, 2, 3 en 4 allemaal op.

14. Lentes

Lentes Niet meer actief

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hier is ook steeds alles op. Mijn kinderen zijn dan groter 2 en 4 maar vinden het beide nog lekker voor het slapen gaan. In de super vertellen ze ook dat ze met zijn 5en komen en die nemen er allemaal 3 mee en betalen apart dus kunnen ze er niks aan doen.

16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Waarom hebben Chinezen er handel in?

Ik geef bv en stap daarna over op gewone melk.
    Dus ik heb niet echt verstand van flesvoeding. :)

Bij de etos hier kan je ook producten bestellen (franchise) misschien kan dat bij meer etos winkels of andere winkels?

17. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    Volgens mij is de pronutra de nieuwe standaard Nutrilon. Bij ons is de oude verpakking nergens meer te krijgen, alleen de vernieuwde.

18. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ja heb het idd gelezen maar ook die is hier op. Bij wehkamp nog wel te krijgen zag ik. Maar vrienden hebben er 1 meegenomen en aangezien hij alleen de avondfles nog nutrilon krijgt zal hij er nog wel even mee kunnen doen.

Waarom de Chinezen dit doen weet ik niet maar dat word me in elke winkel verteld.

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    De chinezen babyvoeding is niet goed, er zit daar een schadelijk stof in oid, en daarom kopen ze nu de bekende merken hier op ;)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

friso heeft webshop waar je kunt bestellen

Deel Deze Pagina