Wow! Ik denk dat ik ook nog snel even langs de action ga! (alleen klote parkeren daar) Nu wachten tot mannetje met een schone auto thuis komt
Parkeren is hier ook een crime; langs het spoor, misschien kennen we elkaar wel, haha... Hubbie wilde net even naar de Action rijden om nieuwe kussens voor de tuinstoelen te halen: ik ga mee!!! Hij naar de kussens op zoek, ik ondertussen mijn mandje vollaaien met potjes Friso, haha, er stond nog genoeg.
hier ook nog genoeg en ze zeiden dat ze dinsdag weer binnen kregen. Ik heb voor 40 euro ingeslagen, kon het bijna niet tillen Thanks voor de tip!
Er zijn nu wel veel soorten die niet meer bestelbaar zijn, heb zelf ook veel ingeslagen maar dan alleen fruit, warm uit potjes hoeft ze niet meer. Vorig jaar hadden ze veel van olvarit heb ik toen ook veel ingeslagen maar ja zit dicht bij de bron en het eerste keus
Hier ook zomaar 5 potjes mee genomen Is wel makkenlijk voor als we is weg zijn, of voor bij mn schoonouders. waren houdbaar tot 1-7-2011 had iets van macaroni, en die andere was rijst met tomaat ham en nog iets. Maar ook hier volop keus fruit en warm. Maar dochterlieft moet niks weten van potjes waar aardappel in zit
ze hadden hier alleen de groentepotjes nog dus die maar flink ingeslagen ik heb bijna 30 potjes gehaald hoefde maar 7,- af te rekenen, dat is lekker boodschappen doen!!
Nou ik had ook 24 potjes ingeslagen vorige week.. fruit en groente.. en ze vindt het niet te eten Gelukkig waren ze niet duur hihi
ik heb ook de hele kast vol staan en mijn dochter eet tot nu toe alles ondanks dat er in de 6 maanden potjes al stukjes inzitten. fruit 6 maanden is wel glad, daar hadden ze hier maar 2 smaken van.
Vorig jaar had ik ook enorm veel ingeslagen. Echter vonden mijn mannetjes het niet te eten.... zit je met weet ik hoeveel potjes haha