Stoppen met laatste fles?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Met hoeveel jaar moet je of kan je het beste met de laatste papfles stoppen?
    Ons dochter is nu 16 maanden en k hebhet gevoel dat ze die fles nog nodig heeft!

2. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Versta je onder de laatste fles die van +/- 23.00 uur?

Frederique krijgt nog 's ochtends en 's avonds borsvoeding en ik wil vanaf vandaag de voeding van 23.00 uur gaan afbouwen.
    Ze krijgt ook al avond eten en dan daarna nog een keer borstvoeding. Dat moet voldoende zijn voor de hele nacht.

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hier hoeft hij sinds een maand de laatste fles ( 20.00 uur) niet meer. Nadat hij ziek is geweest wilde hij hem niet meer en hij sliep gewoon door dus zijn we er maar gewoon mee gestopt en tot op heden heb ik hem ook niet meer gegeven.

Ik denk dat je kindje het zelf wel aan geeft. Of je zou het eens moeten proberen om alleen wat water ofzo te geven voor dat ze naar bed gaat. Misschien is het ook gewoon dat intieme moment wat ze nog even wil. En dat hoeft natuurlijk niet met een flesje melk.
    Eet ze verder goed?

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel wil die fles ook nog heel graag en ik geef het gewoon tot ze zelf aangeeft niet meer te willen.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je zou eens kunnen proberen wat er gebeurd als je de fles kleiner maakt, of de papgranen weglaat?

Wij geven nu rond 8 uur nog een 120cc flesje warme halfvolle melk voor het slapengaan. Lekker een warm buikje.

6. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ze krijgt rond 19.30 uur de laatste fles...
    Ze eet voor de rest best goed, alleen s'middags niet (ist niet echt gek op brood) en zelfs dan wil ik nog weleens een flesje geven. Wel met weinig melk erin.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.400
    113
    Waarom probeer je hem niet gewoon eens weg te laten? Jesper is nu al van zijn avondflesje af. Hij dronk hem altijd in 1 keer leeg, maar aangezien hij ook heel veel avondeten wil heb ik gewoon een keer geprobeerd hem weg te laten, ging prima en sindsdien ook maar niet weer gegeven.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Gewoon proberen weg te laten. Mijn dochtertje is al van die fles af en krijgt alleen in de ochtend nog een papfles als ontbijt.

Deel Deze Pagina