(Als t niet in de lounge mag dan hoor ik t wel ) Wie o wie heeft er de dvd serie box van Smallville??? 10 seizoenen en wilt deze verkopen? Gratis mag natuurlijk ook haha Voor degene die niet weten wat smallville voor serie is, die gaat over de jongeren jaren van superman Liefs
Hier gevonden voor je; alleen geen nl ondertiteling Koop Smallville - Complete series box 1-10 import bij Dailydvd!
heeel lief van je dat je mee kijkt maar die prijzen heb ik overal gezien hihi. Is me beetje teveel nu met een kleintje op komst. Hoop op een dvd box die het nog goed doet maar voor een mooi prijsje
2 staan erop met de hele serie en op beide gereageerd maar nog niks gehoord... De serie ben ik weer gaan volgen in mijn ziektewet periode op TNT, extra zenderpakket en nu helemaal verslaafd haha Ohhh en als ik iets wil moet dat natuurlijk direct geregeld worden hahaha *heeeeeeel ongeduldig als mijn inner kind naar boven komt*
Haha herkenbaar Eentje vond ik wel goedkoop vergeleken met de ander. Zat te denken misschien is het niet de originele versie. Hoop dat je wat hoort!
Weet niet hoeveel je er voor wilt uitgeven? Bij wowhd.nl is hij 100 Euro en gratis verzendkosten. Dit is betrouwbaar, ik bestel er zelf ook vaak Buy Smallville: The Complete Series on DVD-Video | WOW HD Nederland