hallo, ik gebruik altijd de 3 standen speen van difrax. Nu hadden de spenen die ik had een soort van gleuf in het midden. Ik heb nu nieuwe spenen gekocht om de oude te vervangen en die hebben ineens alleen maar twee gaatjes en niet die gleuf. Weet iemand of de speen zijn veranderd ofzo? Snap er niks van.
Die wat ik heb heeft ook twee gaatjes. Bij mij stond wel "nieuw" op de verpakking, dus misschien hebben ze de speen vernieuwd ofzo. Liefs Hummel.
Soms is het gleufje niet goed door... kijk eens even wat er gebeurd als je er flink in knijpt. Ik heb het nl ook al een x gehad en mijn broer ook.
Daar dacht ik dus ook aan en heb flink staan knijpen en zelf wat water uit de fles gedronken. Ik heb nog een ander nieuw pakje maar die heeft dus ook alleen maar twee gaatjes voor zover ik kan zien
Nou ik heb difrax een mail gestuurd en zij zeggen dat ik de spenen even moet open masseren. Ga het vanavond maar eens proberen,
We hadden ook zon speen en onze kleine kreeg er nauwelijks wat uit.. Toen dacht ik eerst dat deze speen niet geschikt was voor de voeding (friso comfort).. en had prenetal opgebeld om advies.... Wij hebben het gleufje doorgeprikt, en nu werkt die speen wel.. (vanuit de fabriek schijnen die 3 standen spenen nog wel eens dicht te zitten)
Ja, hier hetzelfde. De 'gleuf' zat na uitkoken nog dicht en vond hem slecht doorlopen. Maar toen heb ik een paar keer in de speen geknepen en ging die gleuf open en nou doet ie het gewoon weer goed hoor!