Ze zien er leuk uit, maar zijn ze ook handgi? en echt anti lek? Zijn ook nog eens niet zo duur. groetjes Angela
Ik heb er drie van in huis. Voor mij geen ander meer. Maar ik weet ook dat er dames zijn die ze niet fijn vinden. dus misschien even uitproberen. Kwebbel
ben benieuwd! Ik heb er eentje gekregen gister van friso, omdat ik een tiende inzender was met het invullen van een antwoordformulier!
youame heeft er ook 1 ze wil wel maar krijgt er nix uit ivm plaatje en hazelipje mischien als der gehemelte dicht is maar heb zelf ff geschut en op de kop gehouden hij is echt anti lek en ligt wel lekker in de hand
op de website. frisokindervoeding.nl kost 2.50 en 17.5 verzendkosten. Wil je er mee dan betaal je slecht 1 keer verzendkosten. en de volgende kosten 2.00 dus 1 ste beker 2.50 2de 2.00 3de 2.00 verzendkosten 1.75 dus voor 3 bekers maar 8.25 Handig een voor bij opa en oma....hihi groetjes
Had ik dit maar eerder geweten. Heb er nu eentje van Avent in huis. Kreeg net een brief van Frisovoeding over de lekbeker én hun sap die ik gratis kan uitproberen. Hebben jullie ook een rompertje gekregen met de naam van jullie kleine erop?
is die van avent dan fijn? wel duur geloof ik hè? trouwens vanaf wanneer geef je een anti lek beker? Luca is nu 5 en halve maand, maar krijgt alleen nog fles voeding en groente en fruithap. Maar vanaf wanneer gaan ze echt drinken, spajes, melk. Ik bedoel niet effe een beetje water ofzo, maar echte sapjes Had idd ook de folder gekregen met die sapjes. Ga ze ook halen,maar heb ze ook al, ze zaten in het boodschappen pakket van jan linders (babypakket) oook rompertje gekregen. groetjes
Ik vind die van Friso anti-lek niet fijn. Wij zweren echt bij de avent anti-lek beker. We hebben er 5 in huis... ze lekken echt niet en Tim drinkt er nu ook al uit!
Glenn drinkt er nog niet echt uit. Hij sabbelt er aan. Maar vind het wél een super beker. Maar voor die prijs van de Avent, heb je 3 Friso-bekers. En aangezien Glenn elke week 1 dag uit logeren gaat, vind ik het wel handig om er een extra beker bij te hebben. Je blijft anders dingen van hot naar her verplaatsen. Neem nou bv een warmwaterbord, daar koop ik er van de week ook nog eentje van. Het CB bij ons zei dat ze vanaf 8 maanden uit een tuitbeker 'moeten' drinken. Het liefst nog een gewone beker eigenlijk. Je hebt nl ook van die oefenbekers waar een 'hap' uit is. Maar zeg nou zelf, zie je zo'n kleine dreumes al zélf uit zo'n beker drinken? Ze moeten toch veel te snel groot worden en veel te veel moeten? (of ben ik nou ouderwets?)
moeten vind ik zo`n naar woord. een kind is vanzelf ergens aan toe, en de 1 is dat nu eenmaal eerder dan de ander. en het cb kan nog wel meer zeggen, maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt
oh ja, en het is ookwel handig als een kindje zelf een beetje kan zitten als je met de antilekbeker begint.