iemand ervaring met de Friso anti lek bekers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angke, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze zien er leuk uit, maar zijn ze ook handgi? en echt anti lek? Zijn ook nog eens niet zo duur.

groetjes Angela

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb er drie van in huis. Voor mij geen ander meer. Maar ik weet ook dat er dames zijn die ze niet fijn vinden. dus misschien even uitproberen.

Kwebbel

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D ben benieuwd! Ik heb er eentje gekregen gister van friso, omdat ik een tiende inzender was met het invullen van een antwoordformulier!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft er ook 1 ze wil wel maar krijgt er nix uit ivm plaatje en hazelipje mischien als der gehemelte dicht is

maar heb zelf ff geschut en op de kop gehouden hij is echt anti lek
    en ligt wel lekker in de hand

5. sim

sim Niet meer actief

kun je die alleen maar van de website kopen of zijn er ook winkels waar dat kan?

6. op de website.

frisokindervoeding.nl

kost €2.50 en € 17.5 verzendkosten.
    Wil je er mee dan betaal je slecht 1 keer verzendkosten.
    en de volgende kosten € 2.00
    dus 1 ste beker € 2.50
    2de € 2.00
    3de € 2.00
    verzendkosten € 1.75

dus voor 3 bekers maar € 8.25
    Handig een voor bij opa en oma....hihi

groetjes

7. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Had ik dit maar eerder geweten. Heb er nu eentje van Avent in huis.
    Kreeg net een brief van Frisovoeding over de lekbeker én hun sap die ik gratis kan uitproberen. Hebben jullie ook een rompertje gekregen met de naam van jullie kleine erop?

8. is die van avent dan fijn?
    wel duur geloof ik hè?

trouwens vanaf wanneer geef je een anti lek beker?

Luca is nu 5 en halve maand, maar krijgt alleen nog fles voeding en groente en fruithap.
    Maar vanaf wanneer gaan ze echt drinken, spajes, melk.
    Ik bedoel niet effe een beetje water ofzo, maar echte sapjes

Had idd ook de folder gekregen met die sapjes.
    Ga ze ook halen,maar heb ze ook al, ze zaten in het boodschappen pakket van jan linders (babypakket)

oook rompertje gekregen.

groetjes

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik vind die van Friso anti-lek niet fijn.

Wij zweren echt bij de avent anti-lek beker. We hebben er 5 in huis... ze lekken echt niet en Tim drinkt er nu ook al uit!

10. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn drinkt er nog niet echt uit. Hij sabbelt er aan. Maar vind het wél een super beker. Maar voor die prijs van de Avent, heb je 3 Friso-bekers. En aangezien Glenn elke week 1 dag uit logeren gaat, vind ik het wel handig om er een extra beker bij te hebben. Je blijft anders dingen van hot naar her verplaatsen. Neem nou bv een warmwaterbord, daar koop ik er van de week ook nog eentje van.

Het CB bij ons zei dat ze vanaf 8 maanden uit een tuitbeker 'moeten' drinken. Het liefst nog een gewone beker eigenlijk. Je hebt nl ook van die oefenbekers waar een 'hap' uit is. Maar zeg nou zelf, zie je zo'n kleine dreumes al zélf uit zo'n beker drinken? Ze moeten toch veel te snel groot worden en veel te veel moeten? (of ben ik nou ouderwets?)

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    moeten vind ik zo`n naar woord. een kind is vanzelf ergens aan toe, en de 1 is dat nu eenmaal eerder dan de ander. en het cb kan nog wel meer zeggen, maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, en het is ookwel handig als een kindje zelf een beetje kan zitten als je met de antilekbeker begint.

Deel Deze Pagina