Wel in het topic waar ik in mee schrijf. Ik wil geen discussie gewoon een antwoord op mijn vraag van een modje of het beheer.
ik ging net even kijken en ik zag die bldz waarin jullie aan het proberen waren enorm uitgerekt.. dus volgens mij kan het nog?
Je kan de pagina breeder laten worden door bijv heel erg veel uitroeptekens achter elkaar te zetten. Als je dan het bericht plaatst moet je schrollen van links naar rechts om te lezen. Dit heb ik en nog iemand gisteravond gedaan in ons vast topic maar vannochtend zag ik ineens dat alles weer gewoon was. Maar ik zie nu dat het anderen wel weer gelukt is. Misschien dat iemand het bericht gemeld heeft omdat het vreselijk irritant leest. Wat nu juist de bedoeling soms is.
ik zag het Natasja. Ik weet dat het heel kinderachtig klinkt voor sommige mensen maar het kan zo leuk zijn. Bedankt voor je reactie Natasja.
Snap er echt niets meer van. Het lukte me vanmiddag eerder om hem uit te rekken. Toen vernieuwde ik de pagina... en was het ineens weer gewoon... WHA Dit is dus ff een check!! Uitrekken moet namelijk blijven!!!!!!!!!!!!!!! Babyrinth rules!!!