Frisse blik nodig

Discussion in 'Voeding' started by Samy84, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hapjes, Slaappatroon etc...het hoort er allemaal bij en idd hierdoor schiet het er bij in en denk je er niet aan :)

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het enige wat je fout kun doen is als ze haar hoofdje omdraait of de lipjes stijfhoud of de lepel met haar handjes wegduwt en je dan de lepel alsnog in haar mondje doet dan kun je een aversie gaan ontwikkelen en ben je ver van huis anders kun je weinig fout doen en idd je kent je meisje het beste!

Dus dan stop je gewoon en leid haar even af of geeft de lepel (ik laat er altijd wat op vind ze erg leuk om mee te modderen ;) )

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    up..

3. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Hai Samy,

Dat van dat afleiden vind ik nog wel een goeie ook...
    Soms wil ze echt NIET meer, maar dan heb ik het gevoel dat ze nog wel wat wil...
    Als ik dan 5 min. wat anders met haar doe en dan opnieuw aanbiedt wil ze opeens wel weer...;)...
    En als Mevrouw haar lipjes stijf op elkaar houdt krijgt zelfs mamma er niets meer in hoor... Die gaan echt niet meer open ;)!
    Wij mogen overigens op consult bij de eetkliniek van de Seyshuizen :D! Heel erg blij mee...!

GRTZ.

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Soef,

Wat goed zeg! Ik ben echt benieuwd naar alles en of ze echt goede tips hebben let me know please!

Klopt idd als ze even niet wilt dan even wat anders en dan kun je weer er even tegenaan.

Klopt als ze eenmaal die lipjes gesloten hebben dan kun je op je hoofd gaan staan maar ze gaan nie van elkaar :D maar toch komt het dus voor dat men dan alsnog met de lepel in gaat maar dan ben je ook heel ver dat je tot dit punt komt.

Soms begint mn geduld ook op te raken en ik ben echt als de dood dat ik het alsnog ga verpesten :$

Succes soef!

Groetjes

sam

5. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    grtz!

6. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat moet ik denk ik maar eens ga doen want merk wel dat ik er steeds meer moeite mee heb pfffff misschien ff een paar dagen time out...

7. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Hai Samy,

Had je nog ff PB gestuurd, maar misschien heb je echt ff time out genomen?! ;)

GRTZ.

8. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Soef,

Idd had ff een break genomen werd mij ff teveel pfff...

Ik ga je terug pb-en ik zie de melding vaak over het hoofd..

Gr

9. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Wat wij moesten doen van de pre logo met lepel voeding; als ze weigert dan is dat zo en dan moesten we het de volgende dag weer proberen.
    Was het dan weer weigeren, dan moesten we het 3 dagen niet doen en dan weer proberen.
    Niet dat het bij ons effect heeft gegeven... maar misschien kan het bij een ander wel helpen ;)

Onze dochter heeft ook op de neo gelegen al was ze niet prematuur.
    Soms mis ik het wel eens om met iemand mijn ervaringen van daar te delen en de impact dat het allemaal op je heeft te bespreken.
    Ook veel problemen mbt voeding / reflux / slapen..

10. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Siepie

Herken wel veel terug wat je allemaal schrijft dus als je een penvriendin zoekt ;)
    Lina heeft 1 maand op de neo gelegen en 1 maand zkh al was het misschien langer maar had haar gewoon mee naar huis geeist werd gek van die mensen daar.

Ik heb nu een logo gevonden maar sinds aug doe ik het alleen en mijn gevoel en ik deed dat eigenlijk ook, met name in het begin.
    Wanneer ze niet at en ook echt duidelijk liet zien dat ze niet wou dan gaf ik haar een aantal dagen rust en daarna vrolijk tegenaan en zo is dat altijd gegaan.

En dat in de pauzeperiodes vooral haar veel met het lepeltje laten spelen.

NB: Ik durf nu niets meer te schrijven mbt haar hapjes want dan zul je net zien dat het weer niet goed gaat maar heb weer hoop gekregen (hopelijk zegt dit genoeg hihihi )

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Heel herkenbaar!
    Kom maar op hoor met je verhalen ;)

12. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    *Lees nog steeds mee, maar niet zoveel te melden*

Behalve dat ze fruit echt heeeerlijk vindt.
    Nou ja alles wat op dieet lijkt; als er maar geen calorieeen inzitten ;).
    Pap vindt ze nog maar niets namelijk helaas.
    Ze komt ook weinig aan in gewicht. Hoofdje + lengte gaan wel goed.
    Als ik tzt nog wat tips krijg, zal ik t laten weten....

GRTZ.

13. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Siepie ik ga je nu pb-en de vorige keer viel mn pc uit dus pb is nooit aangekomen grrrr

@Soeff hoe is het nu bij jullie? Inmiddels heb ik wel contact opgenomen met hun en wacht nog op hun antwoord, ik moest ze mailen met het verhaal en ze zouden het in het team overleggen enig idee hoelang dit duurt?

Komen ze wekelijks bijelkaar of maandelijks weet je dat misschien?

14. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Geen idee hoe vaak ze bij elkaar komen.
    Wij zijn in januari gestart met de aanvraag, dus een beetje geduld is wel nodig.
    Wij hopen de komende weken op consult te mogen komen.

GRTZ,

15. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh zo lang? Nou dan maar even afwachten inderdaad.

Ben benieuwd, in ieder geval is de logo hier tevreden dus ik doe het goed , gelukkig maar want 8 maanden is niet niets....

Lastig die voedingsproblemen zeg!

Share This Page