Heerlijk juist! Lekker er even uit. Krijg ook echt hoofdpijn als ik de hele dag binnen zit te potten. Je hoeft niet elke dag uren te gaan wandelen, een tripje naar de supermarkt is al lekker. Gewoon gaan hoor!
alleen wat doe je met dit weer? extra deken? regenkap voor de sneeuw? niet dat het hier waar ik woon nou zoveel sneeuwt, er ligt echt een mini laagje. en als het sneeuwt, zijn het maar een paar vlokjes
nou ik heb vandaag 1,5 uur gewandeld!!! echt heerlijk...ik kreeg het na 10 min al snikheet...en kleintje alleen zn wangetjes koud...handjes zaten warm in de mouw van zn skipakje...hij sliep bijna de hele tijd...!
moest wel even lachen om je berichtje: 3600 gram, hij is zo klein nog. Ik geloof dat mijn dochter 2 1/2 maanden was toen ze dat woog. Maar oke, heel goed dat je gegaan bent. Juist fijn voor hem. Het is echt gezond hoor, zolang hij goed ingepakt is.
Wij willen vanmiddag sint inkopen gaan doen. Aangezien het erg koud wordt vandaag (gevoelstemp. tot -20)is het dan raar om haar skipakje aan te doen in de wandelwagen (incl. voetenzak)? We gaan natuurlijk wel winkel in en winkel uit.
Nee hoor, vind ik helemaal niet raar. Het wordt rete-koud, dus ik zou haar lekker warm inpakken. Wel zou ik in de winkel e.e.a. losritsen en af doen als dat mogelijk is, anders stikt ze de moord natuurlijk als ze in de winkel helemaal ingepakt blijft.
Ok, fijn om te horen dat je het niet raar vindt. Ik kan natuurlijk haar van boven losritsen en evt de voetenzak nog openslaan.
Hier ook iedere dag een wandeling hoor. Gewoon jas aan, muts op, wanten aan, voetenzak dicht en regenhoes over de wandelwagen. Ligt hij lekker uit de koude wind. En vandaag leg ik nog een fleece deken over de voetenzak heen. Beter te warm dan te koud is mijn motto.
Mijn zoontje had het altijd behaaglijk warm, die pakte ik ook altijd helemaal dik in toen we vorig jaar lange wandelingen met de honden gingen maken. Neusje goed invetten, dat wel, maar hij vroor er niet af hoor. Winkelen is zo funest: buiten voelt het als -20 en in die winkels is het +20. Ik deed dan altijd muts af, sjaal los, voetenzak naar benedenn, jas stukje los. Wel even een gedoe, maar anders braden ze zowat in die dikke lagen!
Dat is het ook. vind het zelf al verschrikkelijk. Vooral die eerste hete lucht die je over je heen krijgt als je binnen komt. En dan de moord stikken in de winkel. En als je de winkel uit gaat is het verschil extra groot. Pfff. Ik denk dat mijn snotterbellenmeisje na vandaag nog niet van haar verkoudheid af is.
Ik liep vanmorgen buiten met de wandelwagen en de oudste om die naar school te brengen maar ik vond het wel erg koud, ik ben dus ook geen boodschappen gaan doen. Ze zitten wel stil in een kinderwagen. Maar als ik b.v. nog sintinkopen moest doen ging ik wel, je zit dan niet een hele tijd buiten. Wel goed opletten op het temp. verschil want dat is funest.
We zijn net terug van de Sint inkopen. Het ging goed. Ben blij dat ik haar ski pakje heb aangedaan. Thuis gekomen lekker gedoucht en in bed, dacht die slaapt gelijk, maar nee hoor, klaarwakker haha
Hier ook wezen winkelen vandaag. Ik had het koud maar Yasemin voelde lekker warm, zelfs haar gezichtje. Wel echt met de kap gezorgt dat ze uit de wind zat en lekker warm aangekleed. Moet kunnen vind ik!
Hier ook een voorstander van in weer en wind een frisse neus halen. Al is het maar naar de super. Maar als het zo waait, en dat kan het hier heel hard in Rotterdam-windy-city, is het dan raar als ik de regenhoes erover heen doe, ook al regent het niet??
Hier ook de regenkap erover hoor. Vooral met die wind brrr Als het raar staat interesseerd me dat helemaal niks. Mijn kindje heeft het heerlijk warm! Krijg juist reacties van mensen dat ze jaloers zijn op m'n kindje. Zo lekker warm en knus dat ie zit onder zijn kap en in zijn voetenzak
wie gaat er vandaaag weer uit!?!? jeetje ligt weer een dikke laag sneeuw!...maar wij moeten we ff...oeeehh ik ga me goed voorbereiden...en jawel zoontje krijgt ook skipakje met regenhoes hoor!! trouwens voor de skipakgebruiksters....die mutsjes zitten in principe wel om het hoofdje heen....maar ik heb 1 pakje dat niet zo echt aansluit...zal ik hemdan een dun mutsje opdoen?
Moet hier toch ook echt even naar buiten anders hebben we geen volledige maaltijd vanavond. Dus skipakje aan en regenhoes op. Ik vraag me af hoe dat gaat met de kinderwagen en de sneeuw... @fafje: ik zou een mutsje op doen. En idd t hoeft niet zo'n hele dikke te zijn.