ik heb de capuchon van het pak afgehaald en een gewone muts opgezet.. Die capuchon is veel te groot (net als de rest van het pak trouwens)
ja das waar...dat is bij die grote ook idd....ik heb er ook 1 waar die muts helemaal om het gezichtje aansluit!...daar hoeft het niet...thanks
hey hoe doen jullie het eigenlijk met skipakje+maxi cosi....we moeten straks ook nog even met de auto weg,...maar dat is best een geprop met zo'n skipakje...maar om nou gewoon jasje aan te doen is echt te koud vind ik....gewoon maar proppen heh?...tis gelukkgi allleen even voor een kort ritje
Moet je de verwarming niet te hoog zetten hoor als je buiten ook met hetzelfde aan loopt! Dan is die overgang veel te groot! Wij deden altijd een fleecevest aan en een voetendekentje en dan buiten de winterjas eroverheen.
nou dames, ik ben gewoon met de bak gegaan pfff wel kouddddd zeg!!...baby had het heerlijk warm...idd in de auto gewoon de verwarming laag en skipak heb ik gewoon open gedaan...zitten 2 ritsen dus kan die middenflap omlaag maar blijven de voetjes warm
Hier moest ik er gister wel uit. Wilde dochter halen van de bso en auto wilde niet starten . Heel gedoe want Sacha moest nog eten kort daarna dus heb dat maar wat eerder gedaan. Toen ingepakt in berenpak, wrapper om hem heen en deken plus maar een extra kruik. Heb er een uur over gedaan. Moet zeggen hij sliep lekker door (ja net zo'n voeding erin ) en toen we weer thuiskwamen en ik hem uitpakte was hij goed op temperatuur, ook niet te warm. Mag straks weer want moet dochterlief van school halen. Dat is nog een stuk verder dus zal wel anderhalf uur erover doen..