Hallo, Vanaf mijn jonge jeugd een fristi trauma. Het lauwe goedje wat ik op de basisschool in de pauze weg moest werken. Het zat altijd in een lekkende beker met een boterhamzakje er omheen en de zure zult lucht kwam je dan al tegemoet bij het openmaken van het zakje. Jaaaaaaren walg ik van fristi..... Tot nu... Ben nu 5 weken zwanger en heb al heel wat bekers weg staan klokken... Vreemd hoor zwangerschap! Wat is jullie liefhebberij op dit moment wat jullie anders niet zouden eten/drinken?
Haha, herkenbaar! Ik heb in de eerste weken ook veel fristi gedronken. Terwijl ik daar normaal helemaal niet van houd. Zoete rommel Ook heb ik veel appelstroop gegeten en mandarijnen. Nu eigenlijk geen gekke dingen meer, en kan ik eindelijk ook weer een beetje normaal avond eten weg krijgen.
Niets wat ik ineens lust terwijl ik het eerst vies vond, maar waar ik normaal ook best weleens een snack-a-jack eet walg ik nu van de lucht als mijn zoontje er eentje onder mijn neus weg zit te kauwen. Wat stinkt dat spul nu ineens zeg, brrrr...
Ik hou van Fristi, vooral als die ijs en ijskoud is! Ik dus ong 3 maanden zwanger en had trek in een fristi uit een flesje... Ik neem een slik en ga bijna over me nek! Zo vies! Dacht dat het bedorven was maar dat ligt dus aan mij... Al de hele zwangerschap geen fristi voor mij terwijl ik er zo een trek in heb Verder heb ik meer trek in zoete koude dingen zoals blikjes cola vanille of fernandez
Ik was normaal nooit echt van de melk....dronk meestal optimale als ik sochtends wakker werd. .....nu drink ik denk ongeveer 2 liter in max 2.5dag.... (inclusief mn ontbijt granen met melk meegerekend) ik kan het blijven drinken ....heerlijk. ...Dus als mn prinsesje geen sterke botjes heeft straks, ligt et iniedergeval niet aan mij hahahaga
Nou alles wat ik lekker vind mag ik niet haha (rood vlees en sushi met rauwe vis ben ik dol op). Vorige week smaakte de pizza mij niet en de lasagne ook niet. Gelukkig is het bij mij met vlagen en lust ik het eten wel als we gaan uit eten. Qua drinken ben ik nog geen gekke dingen tegen gekomen behalve dat ik verslaafd ben geraakt aan cassis.
Love Rivella!! Normaal cola maar daar heb ik nu echt geen zin meer in. Ook mijn dagelijkse zakje oploskoffie latte Amaretto, daar moet ik niet aan denken. En ik heb ook exact wat HP zegt, normaal gek op snack a jacks maar nu....
Ik vond sate altijd wel lekker.. ga er nu nog steeds van over mn nek.. alleen de geur al.. bleghh😂 Maarja als je het echr ovwr rare dingen gaat hebben.. als ik onder de douche sta drink ik me helemaal vol aan warm water.. heb geen idee waarom maar warm water drink ik gewoon glazen van weg En de smaak van tandpasta.. poets zo 5 keer op een dag mn tanden.. heerlijk
Nou ik heb 4 kids Heb rare vreetbuien gehad snachts na beneden voor harde tomaten moesten e he hard zijn haha kocht kilo's in En die dasty moest ik hele huis mee doen continue die geur moeten ruiken zo erg dat ik het nog net niet op dronk hahahaha En ook ja ik weet heel slecht energy drankje en chocolade gehad
Grappig, dat heb ik altijd bij griep Niet bij verkoudheid, maar echt alleen bij griep. Bizar symptoom. Maar bij zwangerschap, nee, dan weer niet
Bij mijn eerste vrat ik me helemaal vol met van die rode besjes met een beetje suiker.. Zooo lekker!..... Tot er een levend rupje uit kwam kruipen.. Meteen genezen!!! En salmiaklolly's die waren toen ook heilig!
Hahahaha geweldig ik heb nu ook zin in fristi nu ik dit lees, alleen hebben we het niet in huis. 3x raden wat er nu gaande is hier. Idd woedeuitbarsting op vriend haha dank je sandramarije Haha grapje morgen vroeg fristi halen!
Haha ik heb dat met cola. Ik drink normaal noooooooit frisdrank met prik (op spa rood na) en sinds ik zwanger ben drink ik elke avond een klein glaasje cola. Vrienden en familie moeten nog steeds wennen als ik op visite ben en om cola vraag.
Hahaha ik had dat met Salt & Vinegar chips (van LIDL)! Mijn man is Brits, dus we hadden die stinkchips regelmatig in huis en ik vond ze altijd zoooo vies! Nu vind ik ze opeens onweerstaanbaar
Sowieso friet. Normaal best lekker, nu onweerstaanbaar. Verder vind ik allerlei soorten kaas nu extreem lekker, maar lust ik sowieso graag. Groente daarentegen, zo vies. Nog steeds moet ik echt moeite doen om mijn groente weg te krijgen.
Dat heb ik deze zwangerschap ook. Koop ik zo'n mega zak en die moet dan ook gewoon in een keer leeg probeer het maar niet meer te kopen, maar ze zijn zo lekker