Skittles ja! Jaren niet op en in 1 keer moest en zou ik ze hebben! En yogidrink, ook helemaal lekker op het moment
Ik eet nu donkerbruin brood met een hele grote beker melk, oh heerlijk! Het is niet dat ik normaal niet lust maar ik zou het niet snel pakken.
Fristi heerlijk. Ik dronk al graag melkproducten muv karnemelk maar nu 2 liter op een dag met gemak. Wat ik nu ook enorm lekker vind is chocolade en krijg er nu geen migraine van geweldig. Manlief vind het iets minder. En groenten alleen de geur al. Was gisteren bij mijn ouders en die hadden bloemkool gegeten. Ik kwam binnen en moest gelijk doorrennen naar de wc Oww wat stonk dat zeg.
Ik heb precies het omgekeerde, ik dronk heel veel cola, en sinds ik zwanger ben lus ik het niet meer, haha! Ik ben dol op alles wat fris is en waar fruit in zit. Ik lustte normaal nooit fruit.
Jong belegen kaas vond ik voor mijn zwangerschap altijd lekker, nu vindt ik het erg smerig. Ook vislucht kan ik niet lang in de buurt zijn want dan ga ik over mijn nek Ondanks dat ik eerder een x in de zoveel tijd een bakje kibbeling van nam nu hoef dat echt niet meer. Verder ben ik vooral verslaafd aan slush puppys en split ijsjes haha. En toevallig zat ik vanavond gewoon met een lepel in de appelmoes pot mijn vriend zat me heel raar aan te kijken op dat moment haha
Ik lust geen frisdranken of sappen maar. Drink ineens de hele dag door water. En veel ook. Als dat niet de meest suffe zwangerschapslust is weet ik het ook niet meer.
Voor de zwangerschap dronk ik heel veel roze Vitamin Water. Nu smaakt die gewoon bedorven. Heb al menig flesje weggegooid omdat ik dacht dat ze niet goed meer waren. Tot ik er dus achter kwam dat het aan mij lag. En waar ik mijn hele zwangerschap al een moord voor zou doen.........die kleffe amerikaanse donuts. Maar tot ergernis van mij, gewoon helemaal nergens te krijgen. Ahhhhhh wat heb ik daar al maanden trek in pffffff
Ik heb gelukkig geen hele rare eetgewoontes ofzo. Het enige wat ik voorheen erg lekker vond was frikandel speciaal.. maar sinds ik zwabger ben vind ik frikandellen enorm stinken.. ik hoef het maar te zien en ga er echt enorm van over mijn nek..haha. wat ik voorheen bijna nooit at, kan ik me nu ziek aan eten; tosti's met extra veel kaas. Hahah! Verder voorheen een neer chips eter en nu liever zoete snoepjes! En ohja... zoute zonnepitten was een extreme verslaving.. 2 zakken per week gingen er doorheen. Maar nu lijkt ik afgekickt want er ligt nog steeds een verzameling in de kast... afkeer tegen gekregen. Verder enorme trek in vet eten!