Het is lekkere friet, ik hou ervan, maar het is niet hetzelfde als gefrituurde friet. Dus als je echt de frituursmaak wilt zou ik het niet doen.
Het is wel echt anders dan gefrituurde snacks. Ik vind het prima te doen, maar zo nu en dan wil ik toch echt een gefrituurd frietje
Mijn ouders hebben er vroeger 1 gehad, merk en prijs weet ik niet meer. Het meest handige is als ze ook ieder een eigen thermostaat en uithaalbare binnenbak hebben dan kan je ze namelijk afzonderlijk bedienen en schoonmaken. Het was zoiets als deze. bol.com | Tristar Dubbele Friteuse FR-6931 | Elektronica
koop er eentje die je in de vaatwasser kunt reinigen. volgens mij hebben wij deze bol.com | Bestron Friteuse Cool Zone AF357B | Elektronica een met 2 vakken ken ik niet. Mijn man is ook vegetariër maar die maakt er geen probleem van.
Hier de airfryer en vind het een fijn ding! Ik vind de friet lekker (nog nooit slappe friet gehad), alleen kunnen niet alle snacks er in. Vlees, Krieltjes broodjes enz doen we er ook in. vind het vreselijk om de frietpan schoon te maken, dus de keuze was voor ons makkelijk gemaakt.