Friteuse stuk, airfryer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 18 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    En de app van phillips bekijken. Heel veel lekkere recepten. Maak zelf ook vaak brownie's, lekker zelf niks uit een pakje.

2. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wij zijn echt heel blij met onze airfryer! We vinden frietjes en snacks erg lekker uit de airfryer. Misschien wel iets anders dan uit de friteuse, maar zeker niet minder lekker. :) Daarnaast ruikt het veel minder... Friteuse stond bij ons in de schuur, airfryer gewoon in de keuken! HEt duurt wel wat langer, maar ah, dan heb je fatsoenlijk de tijd om het op te eten voordat de nieuwe portie komt. En het is zo makkelijk met schoonmaken! Hopla, de vaatwasser in. Niet meer zo'n vieze, plakkerige friteuse die niet meer schoon te krijgen is.

3. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hebben jullie allemaal de phillips XL met 2100w?

Zag online geen enkele met zon hoog vermogen, de meeste hebben 1500w.

Hoelang doen de frietjes erover met een 1500w airfryer?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik had er een maar kreeg er geen aard mee, heb hem weggedaan.

We eten 1 keer per 2 weken wat uit de vetpan en wil dan ook lekker vet geen. Friet en snacks smaken toch anders uit een airfryer en miste de vette frietpan smaak wel . Nee ik blijf bij de frietpan en die keer dat ik der uit eet vind ik dat dat ook moet kunnen. Eet je veel uit de frietpan is dit misschien een oplossing.

Frietpan gaat gewoon aan in de keuken trouwens onder de afzuig. Geur is zo weg. Bak ongeveer 10 keer in zelfde vet en dan vervang ik het. Echt stinken gaat het nooit echt doen. Heb vloeibare van remia of frituur olie. Rest maak ik wel in de oven

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja die heb ik wel. Is vaak net wat sneller/ruimer dan andere merken. En ik vind dat ie echt het geld waard is. Het eten is zoveel lekkerder en minder vet. Ik gebruik hem dagelijks.
    Ik las trouwens dat er in september een nieuw type uitkomt

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij hebben sinds eind december de aerofryer xl van princess. ik heb hem gewoon standaard op het aanrecht staan want ik gebruik hem bijna iedere dag wel. al het vlees gaat erin, afbakbroodjes, cake, boterkoek, gevulde paprika en natuurlijk af en toe friet en snacks. wij vinden de aviko ovenfriet en mora ovensnacks het lekkerst erin. deze snacks worden ook bruin. je kan er zoveel meer mee doen dan hem alleen als frituur te gebruiken. zie fb voor diverse sites met lekkere recepten.
    zie link voor baktijden. super handig.

Airfryer baktijden | Spijker Site

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ontzettend bedankt voor alle reacties. Over het algemeen positief dus. We zullen eens rondvragen hier of iemand zo'n ding heeft om een keertje te kunnen proeven. En aansluitend dus bij een facebook groep.

8. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik lees even mee.
    Onze friteuse is ook aan vervanging toe en we denken er ook over
    om een airfryer aan te schaffen.

Het enige wat ons eigenlijk tegenhoud is dat ik van meerdere mensen heb gehoord dat het zoveel langer duurt voor het klaar is.
    Maar lees hier dat dat best wel meevalt.

Verder weet ik dat we voor een XL versie moeten gaan maar nu
    zijn er ook weer verschillende merken met een airfryer.
    We zijn er dus nog niet helemaal over uit.

Deel Deze Pagina