Hallo, ik ben niet veel op dit forum maar hoop dat mijn vragen daardoor niet minder welkom zijn.. Ik heb zo veel zin in eten van de Frituur, Frietenpan of dergelijken. Als je me elke dag zou vragen wat ik wil eten is dat snacks en frieten, het liefst zelf gemaakt uiteraard. maar wie kent dit? Zo veel behoefte aan vette hap hebben? gelukkig kom ik niet te veel aan, doe het ook niet iedere dag hoor, en behalve dat ben ik zwanger van een tweeling. Welke snacks hadden jullie het liefst? en wat is nou het 'ongezondst?' of juist het 'gezondst?'
Bij mij verschilt het per dag, als het maar eten is. Ook periode van chocolade gehad, maar ben niet zon zoetekauwer dus dat was ook snel weer gedaan. Maar probeer jezelf in te houden, en dan zo nu en dan trakteer je jezelf op wat lekkers
Ik! Friet, pizza, chips... Het liefst eet ik niets anders, haha! Ik geef er alleen niet aan toe. Wil niet 30 kilo aankomen.. Hebben nu afgesproken dat ik 2x per maand iets echt vets mag.
Het enige wat ik goed binnen hield de eerste 12 weken was friet dus heb bijna elke dag wel iets vets gegeten
In heb begin broodjes kroket en knakworst, daarna een paar weken chocola, nu voel ik me beter en eet ik weer 'normaal'.
Haha, had ik dus ook. Vaak ging mijn vriend een bakje friet halen en daar deed ik de hele dag mee. Verder bleef er niks in.
Zoet zoet zoet! Geef mij maar taart, cake, Marshmellow Fluff, klop klop, snoepjes en koekjes. Jummie!! En ik heb erg weinig zelfbeheersing. Hihi!
Hier nog zo'n junkfoodverslaafde. Ik kan de hele dag door wel friet eten. En dan vooral die van de Mac Donalds.
Ik ook....friet stoofvlees, bitterballen en kroketten. Is ergens halverwege het 2e trimester overgegaan. Nu eet ik weer normaal.
Gekke vraag misschien, maar hoeveel zijn jullie hierdoor aangekomen? Ik vecht nu namelijk echt heel hard tegen deze drang en zou er graag wat meer aan toe willen geven..
Ik eet nu graag zoet, terwijl ik niet bepaald een zoetekauw ben. Friet kan mij echt gestolen worden, dat was de eerste 12 weken geen optie en nu ben ik er nog niet helemaal kapot van. Paar frietjes misschien en dan is het weer over.
In het begin had ik echt behoefte aan junkfood. Nu juist aan fruit (terwijl ik normaal niet echt een fruiteter bent). Zolang je niet overdrijft en gezond genoeg eet zou ik lekker toegeven aan waar je lichaam nu zin in heeft (met gezonde mate).
Broodje kroket is mijn verslaving. Ik eet er zeker 4 per week, soms iets minder. Verder eet ik trouwens wel gezond maar ben ook een zoetekauw. Voornamelijk milka chocolade en koekjes. Oja en colaaaaaa, zo lekker. Maar daar heb ik met mijzelf afspraken overgemaakt
Ik ben na die friet fase (duurde tot 14 weken ongeveer) 3 kilo afgevallen. Daarna at ik weer normaal en uiteindelijk 7 kilo aangekomen. Was 1 dag na de bevalling 1 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap.
Oei! Herkenbaar van mijn eerste zwangerschap. Ik gaf er ook behoorlijk aan toe!! Vooral bitterballen, die kon ik wel elke dag eten!! Ik heb het bijna mijn hele zwangerschap volgehouden, fastfood eten. Het was dan ook niet zo gek dat ik 25kg aangekomen was... De laatste weken moest ik op dieet wahahaha! Nu ben ik verslaafd aan komkommers. Maar de kilo's vliegen er nog steeds aan, dus ja...
Ik hou ook echt van vet eten heel mn zwangerschap al ben ook niet ziek geweest enz, kook elke dag maar zeker een keer in de week lekker mcdonalds mmmmmm of keertje smiddags en lekker koekjes chips en chocola haha gelukkig heb ik een vriend die me aftoe keer iets vets laat eten maar wel altyd Zegt van neee vanavond gewoon koken haha anders Zou ik elke dag mcdonalds of kapsalon willen ben nu byna 35 weken zwanger en 10 kilo aangekomen , je mag al zoveel niet tijdens de zwangerschap dus die lekkere vette hap doe ik gewoon zie na de zwangershap wel hoe ik ervan af kom nu lekker genieten !
Ik had dat bij mijn tweede heel erg! Kon iedere dag wel een vette hap eten en had nooit trek in iets gezonds haha.. Bij mijn eerste had ik juist trek in gezonde dingen
Kroket en berehap pinda!!! Vooral het eerste trimester, nu is het minder. Maar ik weerstond die craving meestal, omdat ik niet te veel aan wilde komen, dat is gelukkig gelukt. Maar zeker wel 1x per week hoor!
Ik lust juist sinds ik zwanger ben niets meer uit de frietpan! Bahbah! Ik ben nu meer van de afbakbroodjes
Ik heb nu ook steeds trek in pizza, McDonalds, Burger King, kaassouffle, snoep, chocola (Milka)... Ik eet eigenlijk elke dag wel iets slechts. Ben alleen wel blij dat ik na het avondeten dus echt geen trek meer heb... Blijkbaar zit ik dan goed vol, dus de chips kan ik nog weerstaan Voorlopig ben ik nog niet aangekomen... Maar wat niet is kan nog komen!