Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie verwachten qua loonsverhoging bij VL. VL werkt met een 0 uren contract in de agrarische sector. De ene maand maar 30 uren, de andere maand bijvoorbeeld 100 uren. Voor het werk is geen opleiding/diploma nodig. Ervaring wordt ook niet gevraagd. Uurloon is 10,50 bruto. Eerst ging VL telkens met de jongen mee die hem in dienst had, maar nu na een half jaar is hij zo ingewerkt dat hij ook alleen kan. Die jongen had gezegd: als je alleen naar klanten kunt en ook anderen in kunt werken, krijg je loonsverhoging. Deze loonsverhoging zit er nu dus aan te komen, en ik ben benieuwd wat jullie redelijk vinden
geldt er een CAO? Zo ja dan is die meestal leidend. Bij ons is een "trede" iets van 70 euro bruto per maand, maar ik werk op HBO nivo,
Geen idee wat "normaal" is. Hier werkt man in de farmaceutische sector via detacheringscontract. In 2 jaar tijd 200 netto gestegen en vanaf juni komt er weer 100 netto bij, wegens eens zeer goed beoordelingsgesprek.
Ik kreeg 6 maanden geleden een opslag van 200 bruto per maand er bij maar werk al wel bijna 9 jaar voor me baas ik sta in een winkel ik zou denken aan 50 bruto per maand er bij?
Wat een lage bedragen....?! 50 euro erbij? Dat is 35 netto ofzo... Ik zie dat niet echt als een fatsoenlijke loonsverhoging.. Als mijn vriend loonsverhoging krijgt, dan krijgt hij minimaal 200 bruto... En dit is op basis van goed functioneren...
tegenwoordig mag je inderdaad blij zijn met 50 bruto. trede is dat ook gemiddeld en als je eind trede zit krijg je gewoon niks meer
Tja, mijn man kreeg er 6 keer zoveel bij, maar dat is niet standaard. 50-100 euro bruto erbij is ee heel normale verhoging, zeker bij ongeschoold werk. Dus mooi dat jouw vriend dat krijgt, maar dat is niet representatief.