Frituurpan gezocht die je makkelijk schoonmaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Luja, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Maar daar kun je zeker ook geen kroketten in maken of wel?

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    TEFAL FR8040 Oléoclean Friteuses & multicookers bestel online bij Media Markt

wij hebben hier een oudere versie van. Ideaal na het frituren vet filteren. De frituurbak mandje deksel ed kan in de vaatwasser. Zo heb je telkens schoon vet en een schone pan.
    Hij telt zelf hoe vaak je hem hebt gebruikt en geeft dan een keer signaal dat het vet vervangen moet worden.

Hij is wat duur in aanschaf, maar dat was hij voor ons meer dan waard.

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Jawel hoor. Alles wat in de oven kan schijnt er al helemaal knapperig uit te komen

4. Onje

Onje Niet meer actief

Dit dus inderdaad!
    Wij doen alles erin ook vlees groente aardappelen. Voor vlees vind ik lekker eruit en ik vind het met die actifry wel fijn dat er bij het vlees zoveel vet achterblijft dat krijg je dus al niet binnen.

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik zou een hete pan niet op de koelkast zetten.
    wij frituren op een krant op de deksel vd diepvries die wij in de aanbouw hebben staan. Laatst deed ik de krant vernieuwen. Toen zijn wij er achtergekomen dat de deksel niet bestand is tegen de hitte vd frituur. Heel erg zonde vd deksel vd diepvrieskist

6. Luja

Luja Niet meer actief

Oooh wat zonde! Maar het was geen hete pan meer hoor.
    Heb hem eerst volledig laten afkoelen tot ik zelf de bodem van de pan kon aanraken. En toen ging ie pas op de koelkast :)
    Heb verder niet echt een hoge plek waar ik hem kwijt kan, ik zou mijn kastjes opnieuw kunnen inpakken...
    Met 3 kindjes en 2 katten kan hij niet op het aanrecht of op een tafel blijven staan, dat gaat vroeg of laat fout. Vroeger bewaarden we hem altijd in de schuur :D maar ik woon nu op een flat dus dat wordt hem hier niet whahaha

7. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Het word zeker knapperig. Wij hebben sinds 3 weken een airfryer en er heel blij mee. Vissticks, kibbeling, poffertjes, snacks, bladerdeeghapjes etc komt er allemaal zo knapperig uit. Poffertjes alsof je bij een kraam staat. Kroketten blijven blekig, maar die spray ik van te voren in met een beetje olie. Dan worden ze wat bruiner. Het is een stuk gezonder.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb er vanachtend 1 gekocht! Frietjes waren heerlijk! Frikandellen en kipnuggets ook. Nu andere dingen proberen. Het is inderdaad gezonder, dat proef je

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Doe je er gewone kroketten in? Dacht dat dat niet kon. Vind ovenkroketten niet lekker, maar mis af en toe een lekkere kroket :(.

10. Luja

Luja Niet meer actief

Als je de kroketten hebt geprobeerd wil je me dan even laten weten hoe ze smaakten? :D
    Dat ze er 'bleek' uitkomen kan me niet schelen, als ze maar knapperig zijn en de vulling goed warm is.

11. penseel

penseel Niet meer actief

Ach alleen voor die kroketten kun je je pannetje met olie bewaren haha. Na dit topic denk ik ook van wij houden wel van een frietje is z.n apparaat ook niet iets voor hier scheelt in elk geval olie.

En het langere wachten staat mij iets tegen dan heb je honger moet je elke keer een half uur tot uur wachten.

Wat ik ook nog wel eens doet is de patat in de oven doen gewoon lidl patat geen speciale ovenpatat. En dan uurtje daar in en dan de frikandellen gewoon in olie bakken is het half gezonder hihi.

:)

12. Islah

Islah Niet meer actief

Op de blog van Eylem staat ook een heerlijk recept voor ovenfriet.

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Actifry!

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Tuurlijk! Zal ik doen!
    Ik ben zo happy met mijn airfryer, vanmiddag cupcakes in gemaakt. Zo lekker!

Deel Deze Pagina