Frituurpan schoonmaken

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

Angelina Niet meer actief

Is een grapje hoor, hij vloekt wel, maar het werkt echt. Wij doen het al een jaar of anderhalf zo. ( Okay HIJ )

Nah, als het niet werkt: Ik ben maar een toeschouwer hé, ik vertel alleen wat ik zie :D. Ik kan niet aansprakelijk gesteld worden, en ik kom zeker de frituurpan niet poetsen.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je moet er niet teveel water in doen hoor anders loopt het ind over. Door die vaatwas tablet komt het water verder omhoog. Ik lette ook een keer niet op en toen ging alles er over heen. Tjee wat een bende. Het word er ind wel schoon van.

3. Angelina

Ik maakte altijd de frituurpan schoon in een sopje. Toen we net een nieuwe hadden, heb ik zo de electrische bedrading om zeep geholpen. Ahum. Toen deed ie niks meer, nooit meer :).
    Manlief zei toen: "We kopen een nieuwe, maar jij mag hem nooit meer schoonmaken "

Tadaa, probleem opgelost.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

gna gna gna zal ik dat ook eens doen ;)

Toen wij net samen woonden hadden we geen friteuse en vonden wij het wel prima ( omdat we er namelijk nu vaak gebruik van willen maken ) maar mijn schoonmoeder vond dat we er wel eentje nodig voor het geval dat :( had ze het nou maar nooit gedaan ...

5. Angelina

Toen wij gingen samenwonen had mijn man een frituurpan met frituurvet wat er al een jaar in zat :$. Echt niet normaal. Ik heb het ding met frituurvet en al meteen een laatste rustplaats gegeven. Het ding liep praktisch uit zichzelf weg, ik hoefde alleen de deur open te zetten.

Wij hebben héél veel kinderen, dus een frituurpan is dan relatief goedkoper dan iedere keer naar de frietzaak te gaan als we eens friet willen eten. Denk ik haha.

6. chantal1984

WOOOOOOOW :$:$:$

HET IS SCHOOOOOON :$:$:$

Wist niet dat een friteuse er zo uit kon zien ;)... Het jammere alleen is dat het brand schoon is tot aan de max streep en daar boven is het nog het zelfde :( ... maar durf hem echt niet tot daar boven te vullen ..

Denk je dat je water mag koken en er dan in mag gooien ??? Zou toch geen kwaad kunnne ?? dan gooi ik hem namelijk helemaal vol, gooi er een vaatwas tablet in en speel dan zelf even voor vaatwasser ... zou dat kunnen ???

7. Angelina

Moet je er wel bij blijven hoor, anders heb je dadelijk hetzelfde probleem als ik en hoef je nooit meer de friteuse schoon te maken! :D

8. chantal1984

hahaha miss is dat mijn insteek wel hahahhahah ;)

nee hoor ga gelijk schrobben ;)

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Mijn schoonmoeder vertelde me laatst dat ze de pan met bleu wonder schoonmaakt. Schijnt ook super te werken....hoewel dat vaatwastablet wel makkelijk klinkt, ms ook maar eens proberen..... en dan t laatste randje met bleu wonder;)

10. chantal1984

11. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

maar op hoeveel graden moet je het nou zetten?

12. Angelina

110 graden,

Chantal, uhhh...Hoe vaak maak je de friteuse schoon? Als dat net zo vaak is als mijn man vroeger, dan is dat inderdaad een goedkope en schone tip :D. Iedere week wordt wat duur denk ik

13. chantal1984

ligt er net aan hoe vaak we hem gebruiken, meestal als ik hem een beetje troebel zie worden dan maakt mijn man hem schoon en ik vind het zooooooo'n pokke werk dat ik heb besloten dat ik maar gewoon een nieuwe koop hahahahha ... Lui ? Ik ? hahaha

14. Angelina

Ik denk ook zo hoor. Ik begin er niet meer aan. dan maar naar de Mac :D

15. chantal1984

hahahah idd nog makkelijker :D ..

Mmm lekker krijg gelijk trek in de mac ;)

16. Angelina

En? Hoe is het nu met je frietpan Chantal? Brandschoon of brandnieuw? :D

17. chantal1984

Brandnieuw hahahahah :D

18. Angelina

Meen je dat nou? Neeeeeejjjjjj, heb je een nieuwe besteld? :$. Ik dacht dat je een grapje maakte whahahaha.

Goed gedaan. Echt een strak idee haha

19. chantal1984

hahahah echt waar ... Heb er nog niet eentje besteld ik ga binnenkort wel eens kijken ( als ik zin heb ;) ) maar had het helemaal gehad met die vette vingers, heb dat ding opgepakt in een vuilniszak gedaan ( geen idee waar ik dat ding moet dumpen namelijk ) en ff in de schuur gezet... Belde net manlief op en die kwam niet meer bij die zei '' ik vind nog dat je het lang hebt volgehouden om hem niet weg te gooien '' hahahhahaha

20. Angelina

Dat wordt een ritje milieustraat :D

Dus, geen frietjes voor jou voorlopig.

Weet je wat ook een idee is eigenlijk: De Actifry. Dan heb je maar een lepel olie nodig. Ohhhh... Dat lijkt mij ideaal. Alleen de prijs in minder ideaal: 200 eurootjes :$. Stel je voor dat je dan de electro naar de sodemieter helpt met een sopje. Haha ahum :)

Deel Deze Pagina