hahahah denk idd niet dat je daar met je vaatwastablet iets hoeft te proberen .. We kunnen ook frietjes in de oven maken
Oh ja, maar die moet je toch omdraaien na zoveel minuten? ( Over takkuhklus gesproken ) Wel gezonder natuurlijk, en die oven is veel makkelijker schoon te houden haha
Geen idee dat je een frituurpan zo moest schoonmaken.. als dat makkelijker is probeer ik dat ook maar eens een keer
He shit had ik niet over nagedacht dat je ze nog om moest draaien in de oven ... dat word dus gewoon patat halen als we er trek in hebben ... hahahaah
Ja ja, maar ikkuh wel . Ik maak wel eens aardappelkroketjes in de oven, dat vind ik al een PIEPklus, stel je voor dat je 1000 frietjes om moet draaien met een tang voor een hete oven hahaha. Je hebt ook nog magnetronfriet hé. Schijnt niet te pruimen te zijn .
magnetron friet ? Nog nooit van gehoord hahahahah .. lijkt me niet te eten .. maar als we het niet proberen weten we het niet ik moet zo toch nog ff de supermarkt in dus dan kijk ik gelijk ffies
Zo schoon is hij, de keuken trouwens ook....stond erbij en het kookte nog ineens heel snel over! kortsluiting, alles onder de glibberige sop, honden die door het sopje verder door het huis wandelen..Afijn, schoon weg gegooid daar hij stuk is maar ik wil wel friet met vissticks dus dadelijk maar naar de blokker...pfff
wat een leuk werkje hè. hier ook problemen met de bovenkant schoonmaken. Ik sta meestal met de achterkant van een mesje die troep eraf te schrapen. Volgende keer zet ik de bak in de vaatwasser op 70 graden, samen met de rekjes en pitten van mijn gasfornuis.
je zet je frietpan op de laagste stand je doet er koudwater in vaatwasblokje er in en dan aan zetten wel opletten en als je ziet dat ie warm is 5 tot 10 min in laten trekken en dan klaar