Goed ik zal duidelijk even zeggen dat ik mijn topic niet open om een discussie op te roepen over het wel of niet van gaatjes laten schieten bij jonge kinderen, dus op dat soort reacties zal ik niet reageren Maar ik wil wel even mijn volgende gebeurtenis vertellen en ik Ven dan benieuwd of er misschien mensen zijn die bij een siebel werken of dat dat altijd zo gaat in een juweliers zaak oid Het volgende dus: Dochterlief van 3 zeurde al maanden over dat ze ook gaatjes wou dit en dat, eerder was ik nog wat terughoudend maar nu leek het me toch best schattig. Dus wij afgelopen zaterdag naar de stad, maar alle juwelierszaken in onze stad geweest en dus ook bij de siebel juwelier om te vragen of ze ook gaatjes schoten bij jongere kinderen (mijn dochter dus) Nu bleek uit eindelijk ( ik wou even een rondje doen om te kijken of ze ergens de 2 gaatjes tegelijk schoten) dat de siebel de enige was die überhaupt wou schieten maar dus niet tegelijk Dus wij later daar weer terug naar toe toen we besloten het daar dus echt te gaan doen, werd er gevraagd of we nog een boodschap moesten doen? Dus wij oke we doen nog wel een rondje Daarna terug toen was de gene die schoot net met trouwringen bezig, dus vroegen ze ons om 20 min later terug te komen, dus hup daar gingen we weer Toen weer terug toen vond mevrouw vd winkel het te druk in de winkel en of we dus nog ff een rondje konden doen Dus wij Weer terug (wou mn meisje niet teleur stellen) zegt ze dat we beter op een doordeweekse dag terug kunnen komen dat het dan altijd kan! Ja uh zeg dat dan gelijk!! Dus meiske verdriet, mag ik nou geen oorbellen?!?! Naha niet leuk dus, maar ga ik dus vandaag teru Expres vroeg gegaan kon het niet druk zijn, kom ik binnen, geen enkele klant in de winkel, kont er een andere vrouw naar me toe, zeg ik waar ik voor kom, vraagt ze me weer Of ik niet eerst nog even een andere boodschap mort gaan doen?! Waar gaat dat nou allemaal over?! Willen ze me niet helpen of willen ze toch liever niet de gaatjes schieten en hopen ze dat je het opgeeft ofzo of wat?! Gelukkig kwam toen die vrouw die ik zaterdag had gezien en die hielp ons verde En dochterlief durfde toch echt niet meer op het eind dus al het gedoe voor niets Maar ik snap dus niet waarom hun zo doen? Dat van zaterdag zou ik nog enigzins kunnen snappen omdat het soms best druk was, masr zeg het dan gelijk, maar dat van vandaag snap ik niet Die vrouw die me vandaag vroeg een andere boodschap te gaan doen keek ook heel moeilijk de hele tijd en vroeg echt op een veroordeelde manier van of mn dochter dat zelf toch ook wel wou Naja sorry lang verhaal maar ik vond het gewoon zo raar, ik ben toch gewoon klant of wat??
Heel vreemd en absoluut niet klantvriendelijk. Dan had ze meteen moeten zeggen dat het niet kon... En als jij die gaatjes wil, en je dochter ook, dan is dat toch niet haar pakkie aan?
Misschien een klachtenmail schrijven oid ik vind dat je ook niet netjes behandeld bent. en eerlijk gezegd vind ik 3 nog niet eens een hele slechte leeftijd. beter als 3 maanden
Hier ook niet zulke goede ervaring net siebel! Mij zien ze er ook niet meer! Niet over oorgaatjes maar over trouwringen uitzoeken we waren niet netjes gekleed en er werd nog net niet gezegd van goh kunnen jullie het wel betalen!! Kleding: allebei in joggingsbroek waren bij vrienden aan het klussen dis verf zat zo'n beetje overal.... Tuurlijk is het niet netjes maar het scheelde voor ons weer 3 kwartier heen en terug
Ik ben mijn ring daar bijna een half jaar kwijt geweest uiteindelijk terug gekregen (was een steentje uitgevallen) en was het A de verkeerde steen en B was het duurder dan ze gezegt hadden.
Pfff, wat raar. Heb je aangegeven hoe het gegaan is zaterdag en vandaag? Misschien naar de bedrijfsleider vragen? En hoewel ik 3 idd wat jong vind, vind ik het een totaal ander verhaal dan bij een babytje .
Wat een raar gedoe! Ben zelf ook niet positief over siebel. Ze hebben mij ooit een dure gouden armband verkocht wat goldplated bleek te zijn. Is uiteindelijk na veel gedoe wel goed gekomen. Ik weet wel 2 plaatsen waar ze gaatjes tegelijk schieten, dit is in Groningen. Weet niet waar je precies woont...
Toen wij hier bij de juwelier onze trouwringen aan het uitzoeken waren, welden ook.paar meiden gevraagd later terug te komen.om gaatjes te schieten. Ergens kan ik het wel begrijpen, wij zitten trouwringen van 1500 euro uit te zoeken en dan boeit hun die 5 euro die ze daardoor evt mis lopen niet zo denk ik. Maar beetje lullig is het wel. Ze hadden ons ook een kop koffie kunnen aanbieden en tussendoor even die gaatjes kunnen schieten en daarna weer verder met ons.
Hee thnx voor de reacties! @mausi ja dat snap ik ook, of als het echt te druk is ofzo, maar zeg dat dan! En dan gisteren, toen was er niemand! Ja ik baal ervan want doordat ze de oorbelletjes al had open gemaakt en dochterlief het echt niet durfde, heb ik ze al wel betaald en mee gekregen om een andere x te schieten als ze het wel durft. Dus ik zit gewoon aan hun vast zegmaar en alle andere deden het pas vanaf 6 jaar. Maarja echt raar dus..maar de andere verhalen vd siebel zijn ook niet al te best...
@Romy nee dat dan weer niet, had ik wel moeten doen maar bedenk dit soort dingen altijd thuis en ben ook niet zo dat ik dat gelijk durf..
Ik heb met Siebel ook een zeer nare ervaring meegemaakt. Na lang sparen wilden wij onze trouwringen daar uitzoeken ( was nog met mijn ex) mooie ringen uitgezocht en toen we ze opgingen halen bleek dat ze verschillend waren!! Dus ik vroeg waarom dat was... Ja mevrouw die van uw man zij anders dat heeft U zo uitgekozen!!! Terwijl dat nooit gezegd is. Wij wilde beide dezelfde... Uiteindelijk zeer veel gedoe en niet voor elkaar gekregen. Wat een grr zaak ! Nooit meer voor ons...
Het lijkt onze ervaring wel! Komen op zatdagochtend, vraagt ze eerst of we later terug willen komen. Na 20 min terug, toen zegt ze: kom maar door de weeks terug. Mn man werkt gewoon dus dat kan niet. Nu euh dan moesten we eerst maar naar een trouwbeurs gaan om te kijken of we daar wat leuks zagen... Mond vol tanden dus weggegaan, maar wel een dikke klachtenmail gestuurd. Uiteindelijk 25% korting gekregen, en bij een ander filiaal trouwringen gekocht, waar ze ons wel normaal konden helpen.
Wat vreemd zeg!! Mijn dochter heeft ook oorbellen gekregen toen ze 3 was, ze zeurde er ook al weken om. Ik heb lucardi gebeld en die deden het gewoon, heb gevraagd of het op zaterdag ochtend kon en was prima. Ze zaten er zo in, ze vond het wel een beetje pijn doen maar ze wilde het zo graag dat ze toch de 2e ook wilde Ik vind het dus heel vreemd hoe ze deden bij siebel, en ik zou voor de volgende keer gewoon eerst bellen en een afspraak maken.
Heel apart zeg,vind het ook niet gewoon. Ik zou je wel adviseren,mocht je dochtertje toch wel gaatjes willen, het ergens te laten doen waar ze het tegelijk doen. Dus met 2 personen. Hebben ze bij onze oudste ook zo gedaan (toen werd ze 5). Onze andere 2 hebben nog geen gaatjes, wil ik nog mee wachten (vond 5 jaar ook al snel haha,maar ze wilde ze zo graag dus vooruit, vooral van papa mocht het eigenlijk haha)
Mijn schoonzusje heeft bij Siebel gewerkt en ze mogen daar helemaal geen gaatjes schieten onder de 8 jaar! Dus ik vermoed dat ze twijfelden om het stiekem te doen en dat ze daarom zo vreemd hebben gedaan!