Wij wonen in een rijtjeswoning en iedereen heeft zijn eigen oprit waar dus een auto kan worden geparkeerd.Nu woont er 4 huizen verder een echtpaar met 2 auto's.De ene auto staat op hun oprit en de ander staat voor ons huis waar nog een kleine parkeerstrook is voor 3 auto's.Nu is dat verder helemaal geen probleem maar wij wel last van hebben is dat die buurman een baan heeft waarbij er 's nachts een bestelbus komt om zijn wagenvoorraad aan te vullen.Nu was dit afgelopen nacht om 2.40 weer het geval.Ik werd hier dus wederom weer wakker van want die bestelbus(een flinke,maatje TNT bus) stond dus pal voor onze deur met draaiende motor en maakte behoorlijk herrie door klappende portierdeuren ed.Ik erger me hier dus groen en geel aan want dit gebeurt dus zeker 1-2x per week.Die vent is zelf een enorme zeikerd.Als 1 van de kinderen te dicht langs zijn auto loopt komt die gelijk al brullend naar buiten.Toen mijn eigen man een keer zijn eigen auto moest draaien en een stukje op zijn oprit kwam kwam die direct schreeuwend naar buiten of die ook niet direct wilde aanschuiven voor het avondeten.Is gewoon een opgefokt mannetje maar ik erger me hier dus groen en geel aan.Het lijkt er ondertussen op dat die vent zijn auto hier met opzet pal voor de deur zet.Punt 1 heeft die een eigen oprit waar die kan parkeren en ook voor zijn huis is een parkeerplaats voor zeker 8 auto's.Mijn buurvrouw wordt er ook altijd wakker van en heeft zich er ook al over beklaagd.Afgelopen nacht was ik bijna in staat om de deur uit te gaan en even flink te gaan aanbellen bij die mensen.Wij wakker door hun zooi en dan mogen ze mooi ook zelf wakker worden. Ik ben ondertussen echt geneigd om hem hier eens over aan te spreken of een briefje onder zijn ruitenwisser te doen. Wat zouden jullie doen?
Ik zou hem er zeker eventjes op aan spreken..gewoon vertellen dat je er s nachts van wakker wordt en of hij dat laden voor zn eigen deur wil doen.
Aanbellen dat zou ik ook doen , en ik ben dan weer zo gemeen om n beker water in z'n smoel te gooien en dan zeggen ik wakker jij wakker en weg lopen Maar serieus ik zou er n keer rustig naar toe gaan om het te bespreken op rustige toon en kijken hoe hij zou reageren evt met z'n vrouw er bij En als i dan ontploft of onredelijk is hem ook lekker uit z'n bed bellen
Ik zou er eerst eens gewoon een normaal gesprek over voeren. Om je nu bij voorbaat tot zijn niveau te verlagen... Dan krijg je zelf de zwarte Piet toegeschoven dat het je eigen schuld is dat hij niet luistert, want dan had je het maar normaal moeten bespreken. Als hij ook na een gewoon gesprek weigert zich aan te passen, kun je altijd nog zijn banden lekprikken.
Ik ga inderdaad maar een gesprekje hierover houden.Ik wacht nu de eerstvolgende keer af en dan gaan we maar eens praten.Ik ga mijn auto daar niet neerzetten want dat maakt alleen maar dat ik er continue mee bezig ben en me aan het irriteren ben en dat wil ik niet.Het is gewoon een norse sjaggerijn.Zijn vrouw is overigens wel aardig en hij heeft 2 leuke tienerdochters dus tja... Het is gewoon een vreemde snuiter. Het is al een aantal jaren dat in en uitladen maar toen was het altijd verderop in de straat maar nu stond er afgelopen nacht gewoon zo'n grote bestelbus met draaiende motor voor ons huis.Ik vind dat echt niet kunnen. Misschien hebben zijn andere buren wel geklaagd en zet die hem nu bij ons neer.Zou zomaar kunnen.
gewoon netjes die man erop aanspreken. wij hadden pas hier ook overlast van een paarhanen snachts. eigenaar gewoon netjes aangesproken en hij heeft die beesten nu ergens anders heen gedaan. mensen vliegen er tegenwoordig vaak op als een stier op een rode lap( zeg niet dat JIJ dat doet hoor ts) maar zoals je leest.. met een gewoon gesprek bereik je vaak ook wel wat
Als zijn vrouw heel aardig is kan je het misschien een keertje met haar bespreken? Gewoon even uitleggen dat jullie er wakker van worden en of er misschien een oplossing mogelijk is..
Misschien een keertje met zijn vrouw praten als hij weg is? Zou zelf ook niet zo snel willen klagen bij zo'n opgefokt persoon . En aangeven of ze dit voor hun eigen deur willen doen.
Samen met de andere buurvrouw + aanhang gaan aanbellen. Met meer sta je sterker, zeker als het al den opgefokte vent is
Ik denk dat ik dat inderdaad maar met zijn vrouw ga bespreken want die man is echt opgefokt.Pas liep mijn 10 jarige zoon een stukje chocolade te snoepen op straat en toen maakte die ook al zo'n vage opmerking van zal ik een foto van je maken. Raar soort humor... Hij staat ook vaak achter zijn keukenraam te spieden.Dat ziet mijn man vaak als die moet keren om zijn werkauto te parkeren.Hij gaat echt over de rooie als je in de buurt van zijn oprit komt. Rare snijboon haha Ik ga daar ook echt niet als een viswijf staan blerren maar dit is gewoon ronduit vervelend.Ben allang blij dat mijn kinderen aan de andere kant slapen want in de zomer met een open raam is het nog veel vervelender.
Kijk ook eens wat in het bestemmingsplan staan van jullie woonwijk, grote kans dat hij dit soort werkzaamheden niet mag uitvoeren hoor, hij zorgt toch voor overlast met dat laden en lossen 's nachts. Anders de gemeente even bellen, die kunnen dat voor je uitzoeken. Hopelijk is het voldoende om eens met zijn vrouw te praten hierover.