Foto's delen beveiligen? Facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door wondertjenr3, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hoi iedereen,

Weet iemand of je foto's op facebook kunt beveiligen tegen delen?
    Zodat anderen dat niet meer kunnen doen?

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

zodra je een foto zet op facebook dan is de foto van facebook

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

Helaas heb het ook al nagekeken maar je kan alleen de personen die constant delen blokeren of instellen dat zij de foto's niet zien.
    Dan moet je de instelling aanpassen naar aangepast.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Nou, das toevallig! Ik was daar ook net naar op zoek!
    Ik heb nu wel gevonden dat je bepaalde personen kan "blokkeren" dat zij nog jou foto's kunnen zien.

Maar ik wil inderdaad ook dat delen uit hebben, voor een aantal personen

5. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan dit niet... voor mij een reden om geen foto's op FB te zetten.

6. ik heb mijn facebook afgesloten, en alleen mijn vrienden kunnen zien wat ik er opzet,

Tja en als die wat met mijn foto's gaan doen, dan is dat maar zo ;)

7. Aviya

Aviya Niet meer actief

Je kan foto's op prive (voor jezelf) voor je vrienden voor vrienden en kennissen of world wide zetten, en je kan nog mensen blokkeren voor de foto's, ze krijgen hier geen bericht van.

Ik heb een gesloten profiel en een profiel voor mn spelletjes op fb, gesloten profiel is alleen voor familie en direct naasten en meer niet, en de foto's kan ik er op zetten, zonder dat mn familie of wie dan ook ze ziet.

Zelfs mn profiel foto staat op alleen vrienden (dus vrienden van vrienden kunnen deze niet bbekijken)

Ga naar foto's albums als je de foto ziet ga je naar rechts onderaan van de fotoalbum en dan kan je aangeven voor wie deze zichtbaar zijn

Ik weet hoe het moet maar uitleggen kan ik niet goed, en screen shot maken weet ik niet hoe dit moet met deze laptop, anders kon ik het je plaatje voor plaatje goed uitleggen.

Maar je kan ze op prive zetten.

owh en als je vanaf je mobiel foto er op zet, even op af gaan en op prive zetten, die moet je wel per keer op prive of ---- zetten

succes!

8. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

privacyinstellingen en dan klikken op aangepast

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #9 wondertjenr3, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Nouja het probleem is dat ik alles alleen voor vrienden heb afgeschermd maar mijn ex-schoonmoeder en huidige schoonmoeder delen continue foto's van mijn dochtertje waar ze bijv. samen met mijn zwangere buik op staat.
    Heel lief natuurlijk maar heb niet voor niets alles afgeschermd en wil niet dat vreemden op hun pagina dit zien. Dacht dat behalve hun 'blokkeren' door het aan te passen ook anders kon maar blijkbaar niet. Dus denk dat ik toch maar voortaan zeg dat ik het liever niet wil als het niet anders gaat... maar ja zijn een beetje snel beledigd denk ik haha

10. jayenriv

ja vaak heb je dat met vrienden van vrienden, jij hoeft dan niet eens "bevriend" te zijn. Ze kunnen dan je foto's delen. Wat je misschien wel kan doen is specifiek personen toelaten via aangepast (privacyinstellingen)

en anders idd zeggen...en dan kunnen ze beledigd zijn, maar dat moeten ze dan maar gewoon accepteren toch...

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het ook gewoon gezegd, was even gedoe over, maar ja. De vriendin van mijn schoonvader deelde alles en deed net op fb of ze er bij was, terwijl ze mijn jongste. 3 keer heeft gezien terwijl ze al 7 mnd is...

12. jayenriv

erg he hoe mensen kunnen zijn....Ik heb ook van die familie leden...en das nog naaste fam. Kan je t beste maar negeren en t zo laten. Als je daar dan wat van zegt heb je zo de grootste ruzie. Gewoon lekker genieten van je gezinnetje

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Leuk he die families haha! Hier een sm die in reallife totaal geen interesse toont in mn zoon, maar zodra ik fotos/filmpjes plaats, dan zet zij die er ook direct op en dan als tekst mn kleinzoon aan het klappen of mijn oogappeltje...
    Terwijl ze bij dr oudste kleinzoon ( van haar oudste zoon) iedere week op bezoek gaat, soms 2 keer pweek.

Ik heb dus nu ondervonden dat je t voorbepaalde personen af kunt schermen! Ik kan dr natuurlijk ook verwijderen op fb, maar dan heb ik het allemaal weer gedaan en wil de lieve vrede bewaren, voor zover ik dat nog op kan brengen.
    Mn zoontje snap dr nu gelukkig nog geen drol van, maar hoe moet ik dat op latere leeftijd in godsnaam uitleggen, dat zn oma nooit komt en wel bij de oudste kleinkind!
    Sorry, schat! R is belangrijker voor oma, dan dat jij dat bent, daarom komt ze nooit... Nee leuk om te horen voor je kind!

Uhm, dat was offtopic :) even mn frustratie er uit!

Deel Deze Pagina