jaja ik weet het, alweer een topic over marktplaats.. maar ik irriteer me echt ergens aan. heb nou al met een paar spullen gehad, dat als er iemand op had gereageerd, dat ze dan vervolgens na mijn mailtje helemaal niet meer reageren! hebben jullie dat ook? echt vervelend, aangezien we het geld op dit moment meer dan hard nodig hebben..
Jep, komt hier ook regelmatig voor. Ben daar wel vrij makkelijk in geworden, als ik 2 of 3 dagen na mijn mailtje niets terug heb maar wel een ander bod krijg dan zeg ik dat bod toe. Deed het eerst steeds blijven reserveren maar zo raak je het nooit kwijt. Vindt dat als je advertenties zet, of bied op advertenties je toch regelmatig je mail in de gaten moet houden.
Hebben wij ook gehad. We hadden vrij goedkoop een fiets erop staan en er werd op geboden. Als we dan mailde van kom maar kijken voor dat bod, dan hoorde je niets meer. Heel irritant. Vervolgens werd het bod weer overboden en zo liep het steeds verder op... geen van allen reageerde als we mailde kom maar langs om te kijken. Waarom bied je dan he? Ik kon me er ook goed aan irriteren.
in je advertentie erbij zetten...na bod geen reactie binnen 2 dagen terug ontvangen, dan wordt bod verwijderd en gaat naar de volgende bieder... mensen bieden vaak op meer dan 1 soortgelijke advertentie.... en dan hebben ze op de andere advertentie beet, dan haken ze bij de ander af, maar vergeten dan vaak af te zeggen of hebben zoiets van...daaag, laat maar zitten, ik heb mijn artikel nu al... Niet netjes, doe het zelf nooit, maar het gebeurt dus wel.
ja dat is het vervelende van marktplaats. wij hebben ook wel eens gehad dat ze wel een afspraak maakten maar niet op kwamen dagen. hier nu juist het tegenovergestelde, heb 2 weken geleden geboden op een kamertje maar er word niet op gereageerd, gemaild maar ook geen reactie. jammer..
hier is het dus mooi anders om!! alles geregeld. moest alleen het geld over maken. stuurje een mail met de vraag voor het rekening nummer krijg je dus geen reactie.ik ben nu al 2 weken aan het mailen en ik krijg niets. nou ze stikt er maar mooi in. koop het wel nieuw