From Russia with love

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    En nu weer op naar de volgende losers.
    Al zit er een tussen die best leuk is, hoe kan hij nou nog maagd zijn?:(

2. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    zeker weten door zn moeder! Als die moeder hem altijd al zo heeft behandeld en overal met hem meeging.. tja dan krijg je dit ;)

Zie het echt voor me dat zn moeder op eerste afspraakjes altijd 2 tafeltjes verderop zit ;)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Haha, ja dat werd me later in het programma ook duidelijk, wat een mens haha.

4. Hilarisch dit :D Blij dat je het online gratis terug kunt kijken! Prima tijdverdrijf, haha!

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik heb het terug gekeken, wat een stel pippo's bij elkaar. Die ene 46jarige forse vent vond ik een aparte, hij loost dat meisje direct naar zn bed.

Die 2 vrienden, oh boy oh boy. Die willen een huishoudster met grote borsten en vooral ook moet ze dom zijn (hun woorden). Denk niet dat die een serieuze soulmate vinden met zo'n instelling;)

Die kleine met gele bril vond ik wel grappig, ziet zichzelf als een brad pitt ofzo haha. Die andere met voor stekende tanden was de enige serieuze tot dusver. Ik blijf wel kijken, vind het wel geinig, je verstand op 0 en kijken :D

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Je hebt het mooi verwoord, haha.

Moest ook zo lachen toen die ene jongen buiten zat met zijn moeder en hij inzoomde op die borsten. Dat hij zegt "kijk dan" en dat zijn moeder zegt "ja mooi haar" hahahaha.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Haha, hij keek naar hele andere dingen terwijl die moeder de mooie uitdrukkingen van de ogen en haren beschreef van de meisjes.

Er zaten best mooie vrouwen tussen, maar ook van die opgedirkte poezen om het zo maar te zeggen, die duidelijk op die manier een vent willen scoren. Vraag ik me af of zij nu wel allemaal zo serieus zijn. Of is dat een gekke gedachte? Want als je kijkt naar de type man (laten we deze mannen als voorbeeld nemen) die een date komt zoeken. :) Die hier in eigen land, geen minuut (bij wijze van), aandacht van vrouwen krijgen, en daar worden ze bestormd met vrouwelijk schoon.

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb het nu net voor t eerst aan. Een man met een blondine, die hij uitlegt hoe ze het huis moet schoonmaken. En 2 jonge mannen in de Oekraïne, met 8 vrouwen die volgens hun oerlelijk zijn. Bijzonder :$:D

10. pientje1

Die man met die blondine, wat een eikel....

11. pientje1

En wat zei die ene gast nou: i don't mean it lomp???? Whahaha

12. tuc

tuc Niet meer actief

O my heb dit nu voor het eerst op staan...was te laat voor blacklist, dus dat neem ik op, maar wat een mega losers zijn dat zeg.

13. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    Ik had plaatsvervangende schaamte. Wat een sukkels

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha wij lachen hier helemaal dubbel van het lachen!

15. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Mijn neef zit er in.:D

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ja haha echt te dom voor woorden, en vooral die twee. En dan met hun misplaatste mop wat een humor;)

En dan die ene met bril, "is she f.u.ck.ed horses". Even serieus kun je geen engels praat het dan niet, omg.

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    "en jij mag niet te veel oliebollen eten want dan word je te dik" zegt meneer met de dikke bolle buik

18. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    *proest* die mannen zien volgens mij iets heel anders van zichzelf als ze in de spiegel kijken ofzo. Vraag me echt af of dat meisje nu echt op hem valt. Niet om zn gewicht ofzo maar het komt zo nep over, vanuit haar kant.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Pfff en die 2 lompe; toen er maar 8 vrouwen op kwamen dagen; de 1 nog lelijker dan de ander of zo, ze waren zelf zo lelijk damn..

Deel Deze Pagina