hahaha, die hebben wij ook opstaan!! Hij werd wel erg stoer in zijn middeleeuwse pakje MET hoedje! Stoer hoor En dan die vrouw (of nou ja, manwijf, wat een spook zeg) die al dansend die vent inpikt en hem een stokbroodje wil aanbieden: nee, ik hoef niet, dank je, nee echt niet...en intussen duwt ze hem er gewoon 1 in de handen God oh God, wat een kneuzen...geen wonder dat ze "het nog nooit hebben gedaan".......
Nou, mijn type is het ook niet, maar die vrouw die hem naar het koude buffet lokte vond ik helemaal een spook hoor, mijn hemel!
Oooooh goddd... die Mark! "Eerst drinken, dan dansen en daarna het bed in duiken." Zou echt niks met zo iemand kunnen hebben... man man man... geef jezelf een opknapbeurt!!
Een leuke man dan Die Marcel en Karen zijn echt geweldig .. Zij woont blijkbaar hier in de buurt, volgens mij zou ik haar niet snel vergeten als ik haar tegenkom
Ik vind die Karin??? Van de ruilwinkel?? Echt wel om te lachen . Hoe serieus en dure woorden die gebruikt! Hahaha. Superrr
Ja die dus! 'ik werk bij de schoenenafdeling. Mijn werk houdt in dat ik schoenen sorteer. Daarbij moet je goed kunnen ordenen. Ik begin 's ochtends dus met.. Het sorteren van schoenen. Als ze scheef staan zet ik ze recht ) Gaaaaaaaappppp
Ik zou een moord doen om door de Modepolitie onderhanden te worden genomen. Ben ook helemaal de draad kwijt hoe ik mezelf moet verbeteren. Wil ouder lijken, een mooie mama zijn . Maar weet geeneens hoe ik me normaal moet opmaken!
Wat een dom progamma! Had een stukje gekeken, ze kunnen geeneens fatsoenlijk met elkaar communiceren!!? & het zijn ook nog de minst aantrekkelijke mannen van Nederland. *zapt verder*
Oh wauw er is een topic van!! Die moeder van Herman, te erg voor woorden!!!' Kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte! Straks denkt dat meisje nog dat we allemaal zo gek zijn!
Mijn man deed helemaal even zijn koptelefoon af (zat te gamen) omdat hij aagje werd naar waarom ik zo ontzettend zat te lachen en hardop riep hoe beschamend het was en waarom die flapdrol niets deed. Ik vraag me dan af hoe zullen die cameramensen zich wel niet voelen Voor degene die zich afvroeg welke aflevering het was. afl 6
Dit is toch het topic from rusia with love? Haha, ik zie allemaal mensen voorbij komen van het programma ihhnng (afkorting dus) het zijn beide erg leuke, vermakelijke programma's..
Haha, ik had het eerst ook niet eens door Het zijn allebei programma's met hetzelfde soort mensen. Ik vind dit echt geweldig om naar de kijken! FRWL van deze week moet ik nog terugkijken, daar pak ik echt een momentje voor. Heerlijk!