Oude miensen.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooooh wat kunnen die eigenwijs zijn!! :x:x

Mijn man zijn opa en oma ( onze lievelingsoudjes ) zijn zo ontzettend eigenwijs w.b. hun gezondheid.
    Ze zitten al 300 jaar bij dezelfde fossiele huisarts die alles bestrijd met zinkzalf en purol.

Nu heeft oma last van haar knie, en heeft ze er al een prik in gehad. Dat heeft 2 weken gewerkt en nu zijn we weer terug bij af. Ze vergaat van de pijn, maar wil niet weer naar de huisarts want dan moet ze geopereerd worden. En ze wil nog op vakantie, fietsen, in de tuin bezig etc.etc. ( ze zijn bijna 80 .... )
    En s'nachts niet slapen van de pijn. Natuuuurlijk geen paracetamol nemen of een ibuprofen 'want het valt allemaal wel mee' .... ;)

Probeer haar maar eens aan het verstand te krijgen dat ze er echt naar moet laten kijken. Dat lukt dus gewoon NIET! :x

Laatst had ze last van haar oog ( helemaal ontstoken en nasty ). Wat smeert ze er op? Juist, purol... OP JE OOG!! En niet naar de huisarts hoor. Tot ze haar oog niet meer open kreeg, toen toch maar een zalfje gehaald.
    Nu heeft ze iets op haar gezicht ( een plekje ) smeert ze er zinkzalf op, 1 cm dik, en haar hele hoofd zit onder de narigheid ;)

Oooh ik word er zo naar van. Luisteren, ho maar.
    Het zijn schatten van mensen, en ik zou ze nevernooitniet kunnen missen, maar af en toe... GRRRR!

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hahahahaha , herkenbaar ;);) Maar hier zijn het mijn ouders die niet luisteren , het was zelfs eens zo dat mijn vader vreselijk pijn op de borst kreeg haast in elkaar zakte van de pijn maar iemand bellen of raad vragen ho maar , 3 dagen later weer hetzelfde toen het een stuk erger werd en hij echt niet meer kon staan van de pijn toch maar de huisartsenpost gebeld , bleek dat meneer een hartinfarct heeft gehad en dit dus al de tweede was :$ Zo heeft hij ook weken met een gebroken pols rondgelopen voordat hij eens langsging om foto's te maken .... moeder precies hetzelfde verhaal .... en nu zijn ze nog niet eens zo oud :)

Deel Deze Pagina