Hoi hoi, ik had eens ff een raar vraagje misschien maar zijn er ook vrouwen die velletjes van hun lip trekken? En dan bedoel ik niet af en toe een velletje maar eigenlijk heel de dag door tot bloedens toe? Ik doe dit al van kleins af aan toen deed ik ook nog tutten erbij,en dat is altijd zo gebleven,net zoiets als nagels bijten doe ik aan mijn lippen trekken,weird ha? Ze zien er nu dus ook niet uit,moet bijna altijd lipstick op HERKENT IEMAND DIT? of ben ik de enige met dit rare probleem? -x-
hoi hoi ik doe het ook. vandaar dat ik nu ook met een doekje aan mijn lip zit, want hij bloed een beetje. hahahahaha dus het is geen raar probleem groetjes sandra
Nou dames,ben blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik krijg ook echt van iedereen commentaar als ik weer bezig ben vooral van mijn vriendje..... Waarom doen jullie het dan eigenlijk,uit verveling ook? En dat bloeden is zo erg he,dan denk ik weer,ik moet er echt eens mee ophouden maarja het wil niet lukken,die velletjes blijven terug komen -x-
ohh...en ik maar denken dat ik de enige was die dat doet.. een tip...calendulan zalf..doe ik er snachts op voor het slapen gaan..en dan is ie smorgens weer zo goed als dicht....
Hier ook hetzelfde probleem. Wanner het echt te gortig word, wrijf ik de velletjes wel eens eraf met een zachte tandenborstel. Werkt echt! Geen velletjes meer, geen bloed en ook nog eens mooie rode lippen door de massage...
eeeehhh ja hier nog iemand die aan dr lip frunnikt , heel de dag door niet , maar als ze weer wat droger zijn .... slechte eigenschap vind ik het .... L.sybje
Mijn man heeft ook altijd velletjes op zijn lippen die hij eraf bijt, ik vind het geen gezicht! We zijn erachter gekomen dat het met een vochttekort te maken heeft. Als hij zo'n 1,5 liter water op een dag drinkt, heeft hij de volgende dag zachte lippen en niet van die droge witte velletjes, dus valt er ook niets te bijten! (alleen drinkt hij dus helemaal niet en moet ik het steeds zeggen, jammer want zoenen met hem is op deze manier niet veel aan )
Schuldig. Ja, ik doe het ook...tot bloedens aan toe. Man en moeder zeggen ook altijd: zit je weer te "plukken". Het is alweer begonnen hoor...zodra die R in de maand zit is het bij mij al mis. Ik smeer me een ongeluk (Purol o.i.d.) maartoch...op de een of andere manier.... Elmo
als je blistex gebruikt zijn die velletjes zo verdwenen helpt bij mij altijd goed. Ben paar jaar geleden met mijn hoofd op de stoeprand gevallen daarbij nogal stuk van mijn bovenlip open gehad daar zie je opzich niks meer van maar er zitten wel vaak velletjes dus dan gebruik ik vaak blistex en dan gaat het sneller weer dicht.
Tjee, het heeft een naam! Ik doe dit ook al jaren, tot ergernis van mijn naasten. Het is een soort verslaving, ik kan het niet laten! Hier ook tot bloedens aan toe, soms krijg ik zelfs wel eens een koortsblaar, omdat ik steeds open wondjes op mijn lippen heb waar weer bacteriën in komen! Maar wel grappig om te weten dat ik niet de enige ben met zo'n vreemde tic!
Hahah,ik weet ook helemaal niet of het zo heet maar ik heb het maar een naampje gegeven,omdat er soms ook wel eens zo'n blaar op zit idd! Oh wat zijn wij erg he! Hoe komen we hier ooit vanaf? -x-
heb het ook een tijd gedaan, ben toen twintig keer per dag labello gaan smeren en ben er al lang vanaf.