jeetje zeg waar houd het nou eens op begrijp het niet http://www.hartvannederland.nl/item/166 ... babylijkje
Ik was helemaal verbijsterd Ik snap niet hoe ze in zoiets tot staat zijn. Net zoals die vrouw van 3/4 jaar geleden met de 4 babylijkjes bang dat haar vriend haar verlaat Tja als je toch weet dat je zwanger bent en je wilt het niet dan kun je toch op zijn minst een abortus doen. (hier ben ik wel op tegen maar beter dat dan baby vermoorden) Niet gaan wachtten tot de baby volgroeid is en dan eventjes van kant maken of ligt dat nu aan mij
dit is te erg voor woorden, dit doen alleen zieke mensen die echt ergens hun hersens zijn verloren en vooral hun hart
Ik ga er niet over oordelen, absoluut moet ze gestraft worden want dit kan niet. Maar ik weet wel dat een psychische stoornis heel heftig kan zijn en dat die mensen niet weten wat ze doen. Ik praat t niet goed, maar kga ook niet oordelen. Ik ben blij dat ik dit soort acties niet kan begrijpen!
Verschrikkelijk. Maar ooit heb ik horen zeggen dat als je kindje dood geboren word, en je kan de uitvaart niet betalen dat je het in het ziekenhuis kan afgeven ter destructie . Omdat je verzekering alleen dekt als het kindje geleeft heeft. Als je het lijkje dan te vondeling legt krijgt het een staatbegrafenis. Dus in die gedachtegang kan ik er in komen dat sommige ouders dit doen. Al blijft het belachelijk hoor. En ik krijg ook niet de indruk dat dat nu het geval is. Verbeter me maar als het niet waar is hoor, maar zo heb ik het toen uitgelegd gekregen.
Ja je weet niet wat er speelt natuurlijk...maar ja 2 kindjes? Ik kan er niet over oordelen, ik kan het alleen niet begrijpen dat je je kindje iets aandoet, dood of levend.
het eerste kindje heeft nog wel geleefd ze denken iets van paar uurtjes van de 2e zijn ze nog aan het onderzoeken ze denken dat de meisje die gearesteerd is de moeder is van beide kindjes
Nou ik heb dr Hyves eens zitten lezen waar ik via via opkwam...heftig hoor! Vind t vreselijk, 2 kindjes nog wel!