Voor mijn moeder ben ik op zoek naar betaalbare jeans (tot 30euro) met rechte pijpen en een elastische taille. Ze is pas 58 maar ernstig ziek en kan haar broeken niet meer zelf open en dicht krijgen als er een knoop en/of rits in zit. Maar ze wil wel per se een mooie jeans hebben en geen 'ouwetruttenbroeken' Waar kan ik zoiets vinden, heeft iemand een idee? Het moeten wel echt rechte pijpen zijn en geen jegging/tregging ofzo, die zijn vaak weer té nauwsluitend waardoor het haar niet lukt om ze over haar voeten/kuiten te krijgen en wil het de zusters van het verzorgingshuis ook niet té moeilijk maken door m'n moeder alleen te voorzien van superstrakke broeken Dus: - Jeans - Rechte pijpen - Elastische taille - Max. 30 euro - Online bestellen heeft de voorkeur
C&a heeft hele fijne broeken voor 9,95 , die gebruik ik als werkbroeken zijn er in verschillende kleuren en lengtes
Dan zou ik iemand moeten sturen, kan zelf niet meer zo erg uit de voeten en moet rust houden. Maar dat valt nog wel te regelen denk ik. Heb in ieder geval wel een jegging gevonden waarvan de pijpen bij de enkels niet heel smal lijken, en mijn moeder heeft in verhouding erg dunne benen dus denk dat die sowieso wel goed is...helaas maar eentje in haar maat maar goed, is beter dan niks!
Bij Primark hebben ze vaak ook erg fijne broeken. Wel joggingpak maar met flinke stretch die niet heel strak zitten. Hij typt met autocorrect joggingpak, maar ik bedoel Jegging. Mocht er toch iemand naar de stad moeten voor de C&A dan zou die ook bij de primark kunnen kijken. Zo bedoel ik het.