Vanavond om 20.30 uur begint een nieuw seizoen. Wie gaat ook kijken? Ben wel benieuwd wat er dit keer uitkomt qua relaties.
Ik heb de 1e aflevering al gezien en ik zet net de 2e op. Ik vind het wel een leuk programma 😊
Er is wel wat met een van de deelnemers. Ik kwam dit tegen op google. Alleen de klacht is verwijderd. Klacht RTL 4! Mijn ex in het programma married at first site KLACHT.nl Klacht? Al 175.000 klachten opgelost via KLACHT.nl mijn-ex-in-het-program... 7 dagen geleden - Hierbij wil ik een klacht melden over RTL 4 : Ik ben in shock ik werd vanavond door verschillende vrienden en kennis ingelicht dat mijn ex in jullie programma married at first site.zit Wij zijn 11 okt. Klacht RTL 4! Mijn ex in het programma married at first site KLACHT.nl Klacht? Al 175.000 klachten opgelost via KLACHT.nl mijn-ex-in-het-program... 7 dagen geleden - Hierbij wil ik een klacht melden over RTL 4 : Ik ben in shock ik werd vanavond door ... na veel geweld mishandelimg en leugens ben ik gevlucht naar het buitenland mn kinderen ...
Pin me er niet op vast hoor (was niet volledig op aan het letten), maar zoals ik het zag waren er maar 2 met kinderen waarvan er een was die ook duidelijk contact had met ze (getoonde foto) en een die een flink verhaal op hing over de gemaakte fouten in zijn leven. Ik wil niet meteen gaan vinger-wijzen, maar ik heb wel een vermoeden om wie het gaat. (Mocht de klacht op waarheid gebaseerd zijn.)
Bedoel jij die man van rond de 50 met dat vlekje in zijn gezicht? Of die ene getinte man die het had over zijn rugzak?
Met dat vlekje. Die met die rugzak doelde op het ongeluk toch? Ik dacht dat hij geen kinderen had. Kan dat gemist hebben hoor, volgende keer beter opletten, we zullen met de huwelijken wel zien of de kinderen op komen dagen of niet..
O ik dacht dat die van dat ongeluk geen kinderen had. Ik bedoelde die vent die kinderen heeft van 24 en 26 en een tiener. Toen ie 16 was had ie de oppas van 19 zwanger gemaakt hij is nu zelf 42.
Die was toch niet uitgekozen? Of lees ik verkeerd dat die klacht gaat over iemand die ook echt gaat trouwen?
Hij zit in het programma, er staat niet bij of hij ook echt meedoet, kan ook geïnterviewd zijn. Maar dan mog best vreemd toch. Je vlucht naar het buitenland, maar dan wel berichten posten op een openbare site .
Ja dat vind ik ook erg leuk! Ik vroeg het me ook al af.. Ik vond hun vorig jaar ook het enige stel dat er vanaf het begin vol overgave voor gegaan is
Ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan. Ik kan die klacht niet lezen? Ik zie alleen een opsomming ...
Ik vind het wel een leuk koppel deze 1e match. Ben benieuwd of ze elkaar leuk blijven vinden. En ben benieuwd naar de teleurstelling van Ellen. Zou die man zich terugtrekken?