Helaas verloopt de decembermaand bij ons alles behalve leuk. Eerst mn man een longontsteking en uiteindelijk ziekenhuis opname en ik ook een longontsteking en nu ligt de oma van mn man in het ziekenhuis met een alvleesklierontsteking. Komt waarschijnlijk door galstenen en ze gaan morgen allerlei onderzoeken doen. We gaan dus weer naast alle doktersbezoeken en kerstdiners ook nog op en neer naar het ziekenhuis. Morgen eerst met alyssa naar de ha om het vleugeltje van dr oorbel te laten verwijderen, dan gaat de weer mn longen controleren om te zien of mijn longontsteking eindelijk weg is. Morgen eind van de middag naar het ziekenhuis voor oma.
He gats, wat een hoop narigheid zeg, dat is echt niet leuk en nu met de kerstdrukte dat er ook nog bij. Heel veel sterkte!!!
Nou, dat is idd niet leuk! Longontsteking duurt lang hoor, voordat je er echt helemaal vanaf bent! Sterkte meid.
Ben allang blij dat het met mn man weer de goede kant op gaat. Hij moet zn conditie weer opbouwen. Met mij gaat het redelijk, ik heb gelukkig nu 2weken vakantie en kan hopelijk een beetje bijkomen. Ik hoef nu iig niet alles meer alleen te doen. We wachten maar weer af en gaan veel op bezoek, meer kunnen we niet doen helaas. 2014 wordt een beter jaar dan deze maand.
Ben al sinds eind november bezig. Eerst griep (dacht ik), denk 2weken later bleek het een longontsteking te zijn. Ben nu denk ik in mn 3de week (sinds ik het weet) en het gaat een beetje beter zolang ik alleen het hoognodige doe. We blijven positief en hebben geduld. (Al kon ik gisterenavond echt ff niet meer, mn emmertje van ff vol.)