Dl was 2,5 de eerste keer, en buiten de sneeuwman die de eerste keren eng was nu is het prima, ze weet dat wat er komt.. Verder zijn er nog niet veel disneyfilms die ik nu ook geschikt vind, assepoester, en peter pan 2
Hier ook vooral de hype erom heen dat maakt dat mijn dochter (4jr) Frozen leuk vindt. En dan met name let it go. Daar kan ze uren naar kijken op bijv you tube. De film zelf hebben we ook wel een keer gekeken maar ik merk bij haar dat ze zulke lange films nog helemaal niet snapt. Waarom gebeurt dit, hoezo doet Elsa dat enzo. En dat terwijl ze toch wel een pienter meisje is. Ook zitten er idd wat engere stukjes in. Ik vind het dan ook niet echt geschikt voor kinderen onder de 6.
Mijn dochter is vorige maand 5 geworden en kijkt er naar sinds de dag hij uit kwam. Ze is er helemaal gek van evenals al haar klasgenootjes. Ik persoonlijke vind het absoluut kunnen. Ik vind Bambi een pak griezeliger en dat kregen we vroeger (in mijn omgeving toch) allemaal zonder pardon voorgeschoteld. Ik ken niemand die er wat aan overhield. Dat terzijde. Doe gewoon wat je zélf vind dat goed aanvoelt!
dochter van 2 snapt er geen drol van maar vind het niet eng. Ze roept de hele dag elsa en anna. helemaal verzot erop.
Maar wat is precies eng aan Bambi? Ik vond het juist een goede film om kinderen uit te leggen waarmee de dieren in het wild te maken krijgen: natuurrampen, overleven in de winter, jagers enz. We hebben er heel uitgebreid over gepraat en mijn dochter stelde veel vragen over de herten toen we daarna naar de kinderboerderij gingen.
Onze dochter heeft hem in de bios gekeken toen ze 5 was. Ze vond de sneeuwman eng. De jongste heeft er nooit moeite mee gehad, die keek het mee vanaf haar 3e. Hij is hier helemaal grijs gedraaid. Met name de jongste heeft hem op vakantie iedere ochtend zo'n beetje gekeken vorige zomer...
Hier 2 meiden, 1 van bijna 4 en 1 van bijna 7. De jongste vind alle films leuk. De oudste heeft juist meer het begrip van zielig of eng, die wil dus sommige films niet kijken. Frozen overigens wel hoor maar de Lion King wil ze niet zien omdat ze het zielig vind...
Hier keek mijn dochter met bijna 3 jaar er naar, haar nicht keek en zij keek mee. Het sneeuwmonster was spannend. Ik zag per toeval dat helemaal aan het einde, na alle aftiteling, het sneeuwmonster op een leukere manier te zien is. Hij vindt dan het kroontje van Elsa terug en lacht heel schattig. Dit heb ik aan haar laten zien en ze vond het gelijk leuk
Uh, mijn peuter van 2 is dol op Frozen.... en vooral op Olaf de sneeuwpop. Maar ik denk dat hij de eventuele spannende stukjes nog niet zo meekrijgt als bijv. een vierjarige, dat wel. Zijn broers van 6 en 8 trouwens ook al sinds vorig jaar en die vonden het ook niet te eng of zo.
Mijn jongste (3) kijkt met de oudste (bijna 6) mee, maar ik zou het anders niet aan haar hebben laten zien. Ze vindt het spannend en het verhaal begrijpt ze amper. Er zijn leukere film(pje)s!
Hier een dochter die vanaf dat ze 3 was frozen heeft gezien en helemaal gek ervan is! Elsa voor en Elsa na. Broertje van 2,5 kijkt ook lekker mee.. Vind er niet mega schokkende dingen inzitten hoor
Hier twee dichters van 3 en 5 en beide gek van Frozen. De film, kleding, speelgoed. Grote fans Ik zal idd naar je jind kijken als je denkt dat ze het te eng gaat vinden gewoon nog even mee wachten.
Mijn kinderen vinden het beide super en niet heel erg eng. Ze zijn net 4 en bijna 6. Moet zeggen dat ik hem zelf heel zielig vind... arme kleine Anna, voor die dichte deur. Dan krijg ik zelf een brok in mijn keel.... En op het eind, als ze bevriest en weer ontdooit.... Best erg he...
Mijn kinderen kijken hem ook al een tijdje, ze zijn 3 en 5. Wat ik niet snap is dat bso's en scholen zich niet aan de leeftijdsaanduiding houden, toen ik op een Bso werkte letten wij daar wel altijd oo!
Mijn dochters van 3 en bijna 2 zijn groot fan en hebben hem al minstens 30x gezien. Vinden hem niet eng maar worden er juist heel vrolijk van!
Wij hebben die ook eens opgezet maar hij vond er nog niet veel aan. Ging spelen en met de liedjes keek hij. Lion king hetzelfde. Dumbo vond hij wel oke. Alleen a bugs life vond hij wel echt leuk. Daar keek hij toch 80% van de tijd naar Van de lion king schrok ik wel best wel veel enge momenten in die film voor kleintjes haha. Was ik helemaal vergeten. Gelukkig heeft hij nog niet de leeftijd om te weten dat het eng is. Met de enge momenten ging hij rondjes rennen om de salontafel en aaaaaaaaaaa aaaaaa aaargggghhh roepen