vraagje

Discussie in 'Voeding' gestart door Cinderella, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik had een vraagje over voeding.
    Amy is over 2 weken 6 maanden, en dan moet ik overstappen naar Friso 2.

    Mag ik friso 2 eerder geven (met 5 maanden en 3 weken), of is het beter om iets langer door te gaan friso 1 en dan over te stappen?

    Anders moet ik 2 halve pakken weggooien en dat vindt ik zonde (ze gebruikt half friso 1 en half friso extra).

    Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Wat jij het beste en het handigste vind lijkt mij.
    Ik denk dan weer, tja, wat zou een week korter of een week langer nu voor groot verschil uitmaken? Kan me voorstellen dat je het "oude" eerst nog wil opmaken (kost al genoeg laten we eerlijk zijn).
    Lijkt mij dat het niet zoveel uitmaakt.

    Hoop dat je er wat aan hebt :)
     
  3. mij adviseerde ze om echt pas met 6 maanden naar 2 te gaan en dan gewoon eerst hetgeen opmaken wat je hebt en dan 2 gebruiken,

    ze zeiden tegen mij beter wat later beginnen als vroeger, ik had al een 2 in huis en ben een paar dagen eerder begonnen,

    (hij was ook met 41 weken en 2 dagen geboren dus al rond 6 maand)
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben ongeveer een week eerder begonnen heb toen friso een mailtje gestuurd met de vraag of ik eerder kon beginnen en dit was geen enkel probleem.
     
  5. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    het gaat erom of Amy ook al bijvoeding krijgt. Als je daar nog mee gaat beginnen zou ik friso 1 gebruiken. Als ze al allerlei groente en fruithapjes krijgt, kan je ook best ietsje eerder overstappen naar nr 2
     
  6. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Er zit een max aan wat ze mogen drinken aan opvolgmelk. Mijn cb zegt 600 cc, maar Friso zegt 800cc

    Als je kindje meer drinkt dan 800cc op een dag, zou ik nog niet aan de nr. 2 beginnen. Want dat belast het maag-darmstelsel teveel

    Zit je er onder, dan maakt dan ene weekje niet zoveel uit. Ik heb wel rustig opgebouwd. Elke dag 2 schepjes vervangen (maar dat lijkt me in jouw geval wat lastig, omdat je nu al 2 soorten gebruikt)
     

Deel Deze Pagina