Ongeveer een maand geleden heb ik een sjaal met wanten gekocht bij pieces. Een sinterklaas cadeautje voor mezelf. Nu begon het eigenlijk al gelijk slecht met de sjaal. Er zit zo'n glitter draaitje door de sjaal (hoop dat je weet wat ik bedoel) en daarvan was al een deel los gegaan. Die heb ik er toen maar afgeknipt en je zag er niets meer van. Nu zie ik dus vanavond opeens dat er een heel gat in me sjaal zit (het is zo'n gehaakte sjaal). Ik kan me niet herinneren dat ik ergens achter ben blijven hangen dus het moet gewoon gebeurd zijn met het aan en uit doen. Wat denken jullie zou ik hiermee terug moeten gaan? of gaan ze toch al zeggen dat het me eigen fout is? Ik hoop dat ik me geld terug krijg of anders een andere sjaal kan uitkiezen want om nu 25 euro te betalen voor een sjaal van een maand vind ik echt niet kunnen!
Officicieel hoeven ze niets te doen. Je ruil termijn is verstreken. Maar misschien als je een aardige kassier treft dat je mazzel hebt. Wel kun je zeggen dat hij niet voldoet aan de verwachtingen, volgens mij heb je dan wel recht op een nieuwe.
Maar het is al verknipt? Lastig...ik zou er vanuit gaan dat je niks mag ruilen. Maar ga er toch heen...want Nee heb je en ja kun je krijgen Op goed geluk dus Maar...eigenlijk vind ik wel dat als ze een goede klantenservice hebben dat ze het moeten doen. Want ze moeten natuurlijk een deugdelijk product leveren.
Ik zou je wat anders laten uitzoeken. Als ze een goede klantenservice hebben doen ze dat vast wel. Zoals ik hierboven lees: gaan liegen dat je het vorige week zo gekregen hebt vind ik best laag. Wees gewoon eerlijk.
Jij hebt er iets afknipt dan is het best logisch dat er een gat in komt. Ook al zie je die niet meteen. Eigen schuld dikke bult. Vind het dan niet netjes om dat zo terug te brengen naar de winkel.
Ja zou gewoon teruggaan, ondanks dat wat je eraf geknipt hebt. Iedereen knipt weleens een los draadje weg. Voor 25 euro mag je er toch wel iets meer van verwachten zou je zeggen! Ik heb vorige keer geklaagd over een tas die al vrij snel stuk was, toen ik de nieuwe kocht had ze me beloofd dat als hij binnen 2 maanden weer stuk zou zijn, ik een nieuwe mocht komen halen. Terwijl de bon 14 dagen geldig was dus. Gewoon proberen joh.
Ja ik ga het maar gewoon proberen morgen. Ik heb de bon nog dus ga gewoon eerlijk zeggen dat ik hem zelf gekocht heb. Eigenlijk is tie pas 2 weken oud want '1 dec' heb ik hem als sinterklaas cadeau gekregen!