Pepti helpt eerst geweldig nu ineens niet meer?

Discussie in 'Voeding' gestart door rus05, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Heb hier al een paar berichtjes geplaatst omdat het eigenlijk vanaf begin flesvoeding niet lekker gaat met onze zoon. De meest voorkomende klachten even op een rij: onrustig, overstrekken, slecht slapen met name overdag, uitslag/pukkeltjes (niet erg), krijsen van de buikpijn, krijsen en persen voor elke wind, stinkwindjes, geluid tijdens ademhalen.

Vanwege deze klachten zijn we sinds een week bezig met pepti (HA voeding en comfort werkte voor geen meter). Na een dag of 2 hadden we een ander kereltje: vrolijk, alert wakker met interesse in zijn omgeving, goed slapen, nauwelijks krampen alleen als hij een poepbroek aan het maken was, geen laxeermiddel van kinderarts meer nodig, minder windjes die ook minder stinken, betere huid etc. Echt geweldig, wat waren we blij!

Tot vandaag...begon vanochtend met dat ik weer wat rode plekjes in zijn gezicht zag en hij weer erg aan het huilen. Na twee poepbroeken (vla in plaats van dun wat het de afgelopen dagen was) geen opluchting maar eigenlijk de rest van de dag huilen, huilen na de voeding, niet willen slapen etc. Hoe kan dit nu? De pepti heeft duidelijk wel gewerkt, nu ineens niet meer. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Wat bleek het bij jullie kindje te zijn?

Ik hoor graag jullie ervaringen, ik ben zo langzamerhand een beetje wanhopig aan het worden,

Groetjes Rus05

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier ging de oudste na 6 weken Pepti weer reageren.
    De volgende stap was Nutramigen.
    Ook daar weer reactie op.
    Daarna Neocate en alle klachten verdwenen.
    Ik zou contact opnemen me degene die de machtiging voor de Pepti heeft gemaakt!
    Succes!

Deel Deze Pagina