Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zo gek is op fruit! Meer dan 4 stuks per dag eet ik niet, maar ik vind het heerlijk! Volgende week wel prikken op diabetes omdat het kindje zo groot is. Het komt in ieder geval niets te kort!
Zou me allemaal niet zo druk maken om dat fruit. Ja, sommige fruitsoorten bevatten meer suiker dan andere, maar ja, beter dat dan kilo's koekjes, snoepjes naar binnen werken.
nou ik ben geprik en mijn suiker is niet OK ! het enige dat ik " snoep " is veeeel fruit ! van de week dus maar ff niet te veel doen en volgende week opnieuw prikken anders naar een dieetist ! geweldig hoor denk je idd zo goed bezig te zijn door niet te veel vet te kanen krijg je dit ! ik zou bijna zeggen ... dan maar aan de frikandellen!
ik heb bij mijn vorige zwangerschap heeel veel fruit gegeten en tevens liters melk, snoepn deed ik nauwelijks. Mijn dochter was een grote baby: 9 pond en 56 cm. Nu denken ze dus dat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad of aanleg. Bij deze zwangerschap let ik echt op mijn suikers; 2 maal fruit in ieder geval niet meer.Alles waar suikers in zit laat ik staan. Mijn kindje ligt nu nog heel netjes op groei. Hopelijk werpt het zijn vruchten af!