Extreem huilen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Gisteren avond ging Kyano naar bed ( gewone bedtijd rond kwart over 8 ) en werd rond een uur of tien krijsend wakker :cry: het was niet normaal gewoon hij was echt aan het gillen krijsen, hij wilde niet zitten, staan, liggen helemaal niets ... Het gekke is dat kyano nooit huilt en als hij dus huilt weet je dat er wat aan de hand is en zoals hij gisteren was zo is hij nog nooit geweest .. :cry: het was echt dramitische .... gelukkig was het na een half uur drie kwartier weer voorbij en heeft hij de rest van de nacht door geslapen, om 5 uur is hij heel even wakker geworden maar is daar na weer in slaap gevallen tot 8 uur ...

Nou is mijn vraag dus of het misschien komt omdat zijn kiesjes door aan het komen zijn want ik kan geen andere verklaring geven, momenteel zit hij weer druk met al zijn speelgoed te spelen en is weer de vrolijke kyano die hij normaal is ... vond het maar vreemd hoor ....

Heb iemand anders dit al meegemaakt? en kunnen het miss de kiesjes zijn?

Liefs Chantal

2. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi chantal,

het zouden idd kiesjes kunnen zijn. zie je al wat aankomen?

ik heb het met mijn kleine ook zo nu en dan. ineens heel erg krijsen en daarna gewoon weer lekker slapen. misschien een drukke dag gehad, en veel moeten verwerken. zou me er niet te druk om maken. als hij verder nu gewoon vrolijk is en daarna weer lekker heeft geslapen lijkt mij niks aan de hand.

3. chantal1984

Nee ik zie nog geen kiesjes ...

En hij heeft ook geen drukke dag gehad maar goed het is net als wat jij zegt zolang hij nu weer vrolijk is zal het wel goed zijn maar vond het wel verschrikkelijk hoor gisteren, ging door merg en been...

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Enge droom, sprongetje? Merel heeft het ook wel (veel meer tijdens sprongen). Ze moet dan echt uit bed gehaald worden, want ze is helemaal overstuur dan, lijkt even weg van de wereld, kijkt wel naar dingen maar lijkt het niet te zien. Op een gegeven moment wordt ze weer rustig en slaapt dan tot de volgende ochtend.

Ik denk zelf dat het dromen zijn of een verwerking van alle drukke dingen op een dag. En tijdens sprongen heeft ze het dus erger/vaker dan anders.....

5. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

Het zouden best kiesjes kunnen zijn.
    Door de aan-(door) komende kiesjes kan hij pijnscheuten in zijn oortjes krijgen.
    (komt door de buis van Eustasias). Je kan de druk van de oortjes afhalen dmv het hoofdeinde van het bed iets op te hogen met een plankje ofzo. 10/15cm.

Groetjes,
    Hillegonda

6. chantal1984

Oke thanx voor de tip ... gaat het vannavond eens proberen...

Deel Deze Pagina