hoe zit het met voeden op schiphol?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zwangervan4e, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn man gaat een tijd naar het buitenland binnenkort en ik wil hem graag naar schiphol brengen en wil onze jongste ( die is nog vrij makkelijk) mee nemen vooral vanwege de bv. Maar hoelang duurd een dag ongeveer op schiphol we hebben beide nooit gevlogen dus heb geen idee? En als terug komt en het is nacht dat neem ik geen kinderen mee kan je daar kolven? Ik kan mijn dochter daar ook wel gewoon openbaar voeden ook geen probleem hoor maar hoelang wacht je daae zoal of ligt dat aan waarheen je vliegt?

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    2 tot 2,5 uur voor de vlucht moet je man aanwezig zijn. Maar daarna zal hijincheckrn en door de douane gaan... Jij kan dan niet mee. Dus jij zal er echt maar ffies zijn. Misschien incl. Parkeren etc een uur

weet niet of je dicht bij schiphol woont maar wij doen altijd bellen bij aankomst als we iemand moeten halen. Voordat iemand dan koffers etc heeft en buiten is ben je alweer half uur verder

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Nee schiphol is 2 uur rijden voor ons maar wel fijn dat ik daar maar kort hoef te zijn dat scheelt. Dan voed ik haar op de parkeerplaats in de auto ff snel.

Deel Deze Pagina