fruit groente potje 4 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnla, 27 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik geef geen potjes, heeft mijn oudste ook nooit gehad.
    Niet omdat het niet goed zou zijn, of er troep oid in zou zitten. Maar puur omdat ik het zelf echt geen lekker eten vind. Zo'n rare smaak, zowel de groente als fruitpotjes. Vind de structuur ook te glad.
    En zelf maken is leuk werk en kost niet veel tijd.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.313
    113
    Wij zijn begonnen met groente. In het begin maakt het niet uit wanneer je het geeft want dan zijn het maar paar eetlepels. Ongeveer 2/3 dus gooi je veel weg. Persoonlijk zou ik vers koken ,meer smaak San potjes.je hebt bij de Hema hele makkelijke bakjes om het te bewaren in de koelkast/ diepvries.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dit is ook echt zo;n onzin!
    Ik heb een potjes kind (oudste) en vers kind, beide zijn het goede eten en beide lusten alles.

De jongste krijgt ook vers en uit potje. Het hangt er maar net vanaf in wat voor bui ik ben.

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Wij zijn begonnen met de groente.
    Als allereerste hapje heeft ze banaan geprobeerd, maar later las ik dat het beter zou zijn om met groente te beginnen.
    Dat ben ik tussen 17.00 en 18.00 gaan geven, afhankelijk van hoe laat ze wakker was. In het begin zijn het maar een paar lepeltjes en na ongeveer 2 weken kreeg ze door hoe ze van een lepeltje moet eten en krijgt ze de smaak te pakken.
    Fruit ben ik vanaf deze week gaan geven, tussen 10.00 en 11.00 uur, ook weer afhankelijk van hoe laat ze wakker is.
    We hebben de potjes groente olvarit gehad en die van de kruidvat, vind alleen persoonlijk de structuur van de kruidvat potjes erg dik en korrelig.
    Bij olvarit staat er ook op dat het voornamelijk groente en een beetje kookvocht is, bij die van de kruidvat zit er ook nog rijstebloem extra doorheen.
    Wil straks ook de groente zelf vers gaan bereiden voor haar.
    Ze vind de groente overigens wel veel lekkerder dan fruit.
    Fruit prak/pureer ik gewoon zelf.

Deel Deze Pagina