(Veel) geluiden tijdens slaap

Discussie in 'Prematuur' gestart door zwangie, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangie

zwangie Actief lid

9 apr 2007
    127
    0
    0
    Herkent iemand dit: mijn dochter is geboren met 35 weken en 2 dagen.
    Soms ligt ze heel rustig te slapen (dan lijkt ze wel een babypop :) ), maar vaak maakt ze veel geluid. De arts van het consultatiebureau zegt dat het met de vroeggeboorte te maken heeft (ze is nu ruim vier weken, morgen is mijn uitgerekende datum), maar het klinkt echt alsof ze onbehaagelijk is. Het is een soort kreunen met soms ineens één huil-uithaal ertussen. Ze beweegt ook heel veel en trekt er soms ook een soort "persgezicht" bij (ik had persweeën met 20 seconden ertussen en mijn man grapt nu steeds dat ze het daarvan heeft... ;) ).
    Moet ik haar gewoon laten liggen omdat het er echt bij hoort of zit er dan toch iets dwars? (als je haar vasthoudt terwijl ze slaapt heeft ze het bijna nooit).
    Alvast bedankt voor de reacties!

2. Niet meer actief

mijn dochter is maar 5 daagjes te vroeg geboren en zij is ook druk in haar slaap. soms lacht ze hardop en ze kreunt veel.. dan lacht ze en dat kan ineens omslaan in een pruilmondje en haar ogen draaien soms alle kanten op haha het is heel grappig om naar te kijken ;) Op mijn arm doet ze het ook minder maar ik denk dat ze dan ook minder diep in slaap zijn ofzo

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Die van mij doet het ook :)
    4 Weken te vroeg geboren en is nu 10 dagen oud. En maar kreunen....Niets om je zorgen over te maken.

4. zwangie

zwangie Actief lid

9 apr 2007
    127
    0
    0
    Gelukkig! Bedankt! :D

5. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Amber was 6 weken te vroeg en kreunde ook heel erg. Nu is dat helemaal over

6. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

klinkt mij ook bekent...mmmmm goed dat ik nu lees dat het dus normaal is en over gaat.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina