Ik heb vroeger echt geen aflevering gemist en nu blijkt het weer op tv te zijn: Onderweg naar morgen! Op 127 oftewel NPO Best. Van maandag t/m vrijdag om 11.40 uur. En alle 5 de afleveringen worden achter elkaar herhaald in het weekend. Hele oude afleveringen vanuit de beginjaren. Top!
Onderweg naar morgen een reis die duurt een leven lang onderweg naar morgen.. Liedje ken ik wel goed serie zelf vond ik niet zo heel veel aan.
ja joh, al heel lang hoor! Wij hebben bij UPC geen npo Best meer Dus kan helaas niet meer kijken.. Was vroeger echt mijn favoriete soap... Baal er nog steeds van dat het gestopt is
Ik vergeet nooooooit meer dat Renee een stalker had en zij ging douchen terwijl die man in haar kast zat. Hij had een roosje op haar bed gelegd en ging haar vanuit de kast bespieden. God wat eng vond ik dat. Daarna ook niet meer gekeken. Ik was uiteraard wel veeeeeeele jaren jonger dan nu 😉
Op mij heeft de brand bij Ellen veel indruk gemaakt Oh, zo jammer dat die serie niet meer komt.. Ideaal was dat; 19:30 ONM en dan om 20:00 GTST.. Hoewel het de laatste jaren om 19:00 kwam geloof ik. Heel irritant, want dan had je daarna een half uur 'niks' Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf afvraagt hoe het nu met Kim en Tommie (of welk ander personage dan ook) en dat je je dan bedenkt dat het helemaal niet echt was?
Ohh kijken dus.. Eerder was het hier.. 16.00 met m'n moeder as the world turns kijken vanuit school.. 19.00 Goudkust 19.30 Onder weg naar morgen 20.00 GTST Fijne tijden
Het is te erg, ik kijk als ik vrij ben en op zaterdag de afleveringen die ik heb gemist. Nog erger is dat ze het al vanaf 2012 uitzenden en dus al in seizoen 3 zijn. En daar baal ik van. Ik heb het gemist! Zo leuk die oude afleveringen!
Ik werd gisteren gek toen bleke dat NPO Best weer gewoon in ons pakket bij UPC zit Kan nu dus weer gewoon ONM kijken, helemaal blij haha!!