Welke flessenwarmer gebruiken jullie? Ik heb goede ervaringen gehoord over de flessenwarmer van de Prenatal zelf...iemand daar nog ervaring mee? Want die is wel lekker goedkoop ook
Hier inderdaad de flessenwarmer van prenatal (een gewone, niet zo'n stoomding). Ik ben er erg tevreden over.
Ik heb die van Avent en ben daar ook tevreden over. Deze is ook wel goedkoop, weet niet hoeveel die van Prenatal kast en of deze het goed doet, maar wie weet heeft iemand anders er ervaring mee: http://www.kijkshop.nl/product/18011/29 ... mer-bw-70/
Ik heb die ook van de Prenatal, die gebruiken we incidenteel omdat ik borstvoeding geef. Maar soms warmen we er een flesje gekolfde melk in op. Wat ik niet goed aan die warmer vind (en dat is geloof ik ook met die van Avent) dat hij niet stopt met verwarmen als de melk op een bepaalde temperatuur is. Hij warmt gewoon door, dus in het geval van borstvoeding help je dan een aantal goede stoffen om zeep als je hem per ongeluk te lang in laat staan en je moet dan weer onder de kraan weer je fles koelen. Het enige dat helpt is om er constant naast te staan om te checken of het niet te heet wordt.
Wij hebben geen flessenwarmer en ik moet zeggen dat ik die ook nog niet heb gemist. Afgekolfde BV warmde ik gewoon op in een bakje met heet water (duurt wat langer maar dan kan het ook niet te heet worden) en het water voor FV warm ik op in de magnetron of als die niet beschikbaar is 1/3 kokend water 2/3 koud water.
Ik maak elke fles apart, dus geen flessenwarmer nodig. Trouwens... je mag de melk toch nooit langer bewaren dan een uur, staat op het pak? Doen jullie dat dan toch?
Hier ook die van Avent. Maar wat er wel vervelend aan is is inderdaad dat hij blijft doorverwarmen als je hem niet uit het stopcontact doet. En vind soms ook wel dat de pap niet echt warm genoeg is, soms dan weer wel. Gek. Iemand hier ervaringen mee?