Slechte eter

Discussie in 'Voeding' gestart door kipkip, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ons meisje is nu 13 maanden oud en eigenlijk vanaf het moment dat we zijn begonnen met voeding gaat het niet zo goed. Ze zat tot 6 maanden op de +1 lijn en sindsdien is ze afgezakt naar de -1 lijn. Brood heeft ze nog nooit meer gegeten dan een kruimel of 2, het beste gaat nog een rijstewafeltje (zo'n kleintje) daarvan eet ze heel soms eentje op! Paar stukjes fruit maar dan hebben we het wel een beetje gehad. Ik heb ondertussen het hele supermarktschap leeg gekocht om te kijken of er iets anders is dat ze lekker vind maar tot op heden niks.

Ze eet nu:
    papfles 's ochtends (bied 200 cc aan maar ze drinkt vaak maar 120 cc)
    paar stukjes fruit
    crackertje met boter en beleg (misschien 1/2 crackertje eet ze soms op en soms niks)
    koekje o.i.d. (een muizehapje en daarna gooit ze hem op de grond)
    avondeten (potje ging redelijk maar de laatste week ook niet meer dan 3/4, yoghurt toe)

Om nog even een idee te geven wat we al hebben geprobeerd; zelf laten eten, afleiden, voeren, stukjes met de pot mee eten, pannekoeken, koekjes, cakejes, crackers, brood (geroosterd, wit, bruin enz. en alle vormen van beleg met en zonder boter), pap met een lepeltje, fruitreepjes. Maar het lijkt wel of ons meisje geen interesse heeft in eten en nooit honger heeft?!

Kortom begin redelijk wanhopig te worden, het cb weet het ook niet meer. Heb een doorverwijzing gekregen naar de kinderarts. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt en zo ja, kwam er iets lichamelijks uit?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me erg lastig. Succes ermee !

Deel Deze Pagina