Hoi, Ik heb een vraagje .... Mijn zoontje heb ik na de geboorte voor de zekereheid hypoallergene voeding gegeven ....nou raakte hij daar erg versrtopt van en hij spuugde nogal veel dus toen ben ik overgestapt op de omneo voeding ....dat werkte redelijk. Maar we kwamen er al snel achter dat die voeding ook niet goed viel .... Na onderzoeken bij de ka zijn we gestart met koemelkvrije voeding. Uit onderzoeken kwam niet naar voren dat hij koemelkallergie zou hebben maar hij reageerde heel goed op kmvrije voeding. Hij had vand e gewone veoding bijv erg veel last van eczeem en wiegerde de flessen ....bij de kmvrije voeding niet. Nu is ons 2e kindje onderweg. Ik wil geen bv geven omdat het bij mijn zoontje niet goed liep. Ik heb zelf bij beide zwangerschappen zwangerschapsdiabetes en na de geboorte is mijn zoontje bijgevoed met de fles ....volgens mij wou hij daarom niet bv. Dit kindje zal na de geboorte eerst minimaal 48 uur naar de kinderafdeling gaan. En zal ook bijgevoed moeten worden. Starten ze in het zh nou zelf een voeding .....of heb ik daar keuze in ? En met welke voeding zou ik het beste kunnen beginnen ? De gewone, de omneo of de hypoallergene ??? Ik zelf weet echt niet wat het beste is ! Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt ! groetjes.
Hallo, Je kunt het beste starten met een hypo allergene voeding, hetis goed om dat van tevoren ook aan te geven in het ziekenhuis. Het lijkt erop dat je oudere kindje een koemelkallergie heeft gehad, dan is het belangrijk om voor een tweede kindje te starten met borstvoeding of een hypo allergene voeding. Groeten Eveline