wanneer is het verstandig om met een hapje te beginnen? Hij krijgt sinds een week 4 flessen (210+7) denk elke keer dat ie dan te weinig krijgt! Edit moderator: verplaatst naar Voeding. Graag opletten waar je iets plaatst.
Met 6 maanden is het t verstandigst, maar er zijn mensen die eerder beginnen met n groente-of fruithap. Als je denkt dat ie tekort krijgt, zou ik terug gaan naar 5x180cc. Waarom denk je dat ie te weinig krijgt dan?
hij is heel tevreden met 4 flessen, slaapt ook goed maar lijkt me zelf zo weinig 4 flessen. maar ze geven het zeker zelf wel aan?
Sluit me aan bij Patroeschka, er is nog geen noodzaak om op deze leeftijd te gaan bijvoeden (tenzij geadviseerd door arts). Verder zijn de meningen nogal verdeeld over het starten met groente of fruit. De een zegt te beginnen met groenten omdat dit milder is en kleintjes daardoor niet zo snel wennen aan het zoete van fruit..maar goed da's ieder voor zich.
Wij zijn begonnen met 5 maanden. Maar dan puur voor de leuk en wennen, gewoon een paar hapjes. Je flessen zullen er niet onder lijden. Het vervangt nog niets. Op zich is na 6 maanden het beste.