Ik ben op zoek naar geluksbrengers. Een vriendin van mij heeft pas een kindje gekregen. Ze heeft al veel moeten meemaken. Nu wil ik haar een pakketje samenstellen met geluksbrengers. Ik heb al wat op internet rond gezocht, maar zoveel heb ik nog niet gevonden. Hopelijk kunnen jullie me wat helpen want ze kan echt wel wat geluk gebruiken. groetjes dolfijntje
miss een pakket maken met een buddha erin ofzo? of leuke armband met buddha? anders even bij een wereldwinkel kijken.. daar hebben ze altijd veel van dit soort dingetjes.. ook gehaakte gelukspopjes ed.. lief dat je dit voor je vriendin doet!
Als je op internet gezocht hebt, zul je deze dingetjes van deze linkjes ook al hebben gezien? Geluksartikelen en geluksbrengers www.eenbeetjegeluk.nl; gelukspoppetjes en veel leuke gelukscadeautjes en bedankjes Geluksbrengers Geluksbrengers met beschreven rijstkorrel - lindesign
Ik weet niet of je kan haken, maar je kan hele leuke gelukspoppetjes maken, (heb laatst voor een bruidspaar 2 poppetjes gehaakt, een bruidje en bruidegommetje)
Ik heb het afgelopen jaar ook aardig wat geluks 'spulletjes 'gekregen Is echt ontzettend fijn en lief als mensen dat voor je meebrengen!Dus heel lief van jou,dat vinde je vriendin vast een mooi gebaar! Ik heb ook een doosje gehad met allerlei gelukswensen, zo heet het dan ook ;een doosje geluk, daar kun je dagelijks (of wanneer je wilt)met een pincet een papiertje uitpakken en daar staat dan een gelukswens/spreuk op! google maar op doosje geluk bol.com | Een doosje vol geluk | Nederlandse boeken En de wereldwinkel heeft idd ook veel gelukspoppetje! Succes
Bepaalde handgebaren betekenen ook geluk. Mudra's - newage-kadoshop - powered by 123webshop.nl Ik ben ook iets aan het maken maar dat is nog lang niet af. Anders was dat ook wel leuk geweest. Verder betekent de lachende Buddha ook voorspoed en geluk.
bedankt voor de leuke ideetjes. Kwil een leuke doos kopen en deze vullen met verschillende geluksbrengers. Ik heb eens gehoord van een knuffel die een beschermengel zou zijn voor het kindje. Ik heb dit eens opgezocht op internet maar vind er geen info over. Heeft iemand van jullie hier ooit van gehoord?