hallo, mijn dochtertje krijgt sinds 3 dagen was rijste bloem door de fles. maar hierna is ze erg onrustig en huilerig. iemand die dit herkent, weet wat het kan zijn? ik dacht zelf dat ze er misschien aan moet wennen, omdat het zwaarder op de maag ligt?
Sommige kindjes kunnen er krampen van krijgen. Misschien laten staan en kijken of het dan over is? Misschien over een paar week nog eens proberen? Is het nodig dat ze het krijgt? Het voegt niet zoveel toe he.
Mijn kindjes konden ook niet tegen rijstebloem. Ik heb het 2x geprobeerd en toen mee gestopt. Het HOEFT natuurlijk helemaal niet, rijstebloem is nergens voor nodig. Het is alleen iets extra voor kindjes die al aan de max. kunstvoeding zitten en nog steeds heel veel honger hebben. Rijstebloem is in principe gewoon rijst. Veel kindjes krijgen daar krampen van, of raken helemaal verstopt.
hier ook hoor, meisje lag alleen maar te gillen als ze dat op had. Ik deed het een paar keer door de laatste fles, maar ben er gauw mee gestopt. Een klein beetje op en ze kon 3 dagen niet poepen.
Hoe oud is je kindje? Hoor het om me heen ook wel eens dat ze krampjes ervan krijgen. Maar die kindjes zijn vaak ook nog te jong voor bijvoeding in mijn ogen. Mijn dochter had met 6 mnd nergens last van. Maar kan toeval zijn.
hier wel rijstebloem vanaf 4 mnd en gaat en ging eigenlijk altijd goed, zijn nu wel over naar fijne granen pap... denk dat het bij jou toch krampjes zijn het komt idd voor dat sommige krampjes ervan krijgen ik zou het gewoon even een tijdje niet geven en kijken of het dan beter gaat..